تجاوز گروهي در كاشمر بعد از 55 روز رسانه‌اي شد

ارسال در در شهر

resaneبا اعتراض امام جمعه كاشمر در خطبه‌هاي نماز جمعه اين شهر، جريان تجاوز گروهي به يك زن در يكي از روستاهاي كاشمر پس از 55 روز رسانه‌اي شد.

به گزارش فارس از كاشمر، پس از اعتراض و انتقاد امام جمعه كاشمر در خطبه‌هاي نماز جمعه اين شهر مبني بر نحوه رسيدگي به پرونده اين فاجعه، رسانه‌هاي مختلف هر كدام از زواياي مختلفي اين موضوع را مطرح كردند.

حال آنكه چرا برخي رسانه‌هاي خارجي كاسه داغ‌تر از آش شده و بعد از 55 روز به زعم خود درپي احقاق حقوق بشرند سئوالي است كه پاسخش مشخص است.

طبق رسالت رسانه‌اي بايد اين موضوع را متذكر شد كه افشاي هر نوع خبري براي تشويش اذهان عمومي را نمي‌توان اطلاع‌رساني شفاف و به موقع عنوان كرد و رسانه‌هاي معاند تنها كارشان پررنگ كردن نقاطي است كه اهدافشان را عليه نظام پوشش مي‌دهد غافل از اينكه آمار ناامني و تجاوز در كشورهاي غربي خود مويد اين امر است.

معاون سياسي اجتماعي فرماندار كاشمر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در كاشمر با تاييد خبر تجاوز گروهي به يك زن در يكي از روستاهاي بخش مركزي كاشمر گفت: خوشبختانه پس از طرح شكايت از سوي زني كه مورد تجاوز قرار گرفته بود با دستور مقام قضايي، عوامل نيروي انتظامي ظرف مدت كمتر از 48 ساعت 13 نفر كه در اين تجاوز شركت كرده بودند را شناسايي و دستگير كردند.

سيدعليرضا نبوي ثالث اظهار داشت: با توجه به اينكه موضوع تجاوز يك مسئله كيفري است و پرونده‌هاي كيفري نيز در دادگاه كاشمر رسيدگي نمي‌شود، افراد بازداشت شده به همراه پرونده تكميلي به مشهد ارجاع شدند.

معاون سياسي اجتماعي فرماندار كاشمر با بيان اينكه با گذشت بيش از 50 روز از اين فاجعه رسيدگي به اين پرونده در دادگاه مشهد ادامه دارد، خاطرنشان كرد: تاكنون سه نفر از بازداشت شدگان آزاد و بقيه در زندان به سر مي‌برند.