برگزاری برنامه های فرهنگی در شهرستان باید با هماهنگی شورای فرهنگ عمومی باشد

ارسال در در شهر

خطبه های نماز جمعه این هفته خمینی شهر توسط آیت اله حاج شیخ عباس رحیمی ایراد گردید. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، انتقاد امام جمعه از برگزاری یک همایش وهمچنین دوچرخه سواری بانوان در سطح شهر بخش هایی از خطبه ها بود که به موضوعات خاص محلی می پرداخت. وی با تاکید بر اینکه مخالف اسب سواری نیست از برگزیدن نام «نکوداشت اسب» برای همایش اسب و همچنین زمان برگزاری آن یعنی شب مبعث و مکان برگزاری یعنی سینما فرهنگ انتقاد کرد. رحیمی ادامه داد: هدف برگزار کنندگان این همایش خیر بوده است اما برای برگزاری چنین برنامه هایی باید با دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی هماهنگ شود تا موضوع در این شورا مورد بررسی قرار بگیرد.


دوچرخه سواری بانوان در سطح شهر هم از دیگر موضوعاتی بود که امام جمعه به آن پرداخت و گفت: دوچرخه سواری در محیط هایی مثل باغ بانوان برای خانم ها اشکالی ندارد اما انجام آن در مقابل انظار عمومی در شان جمهوری اسلامی و همچنین در شان زن مسلمان نیست.


آیت اله رحیمی در ادامه ضمن تبریک عید بزرگ مبعث به نمازگزاران یکی از اهداف برانگیختن پیامبران را سوق دادن بشر به سمت عدالت، رعایت حقوق اجتماعی دیگران و جلوگیری از تضییع حقوق افراد دانست.