انتقاد شدید امام جمعه خمینی شهر از آلودگی هوا

ارسال در در شهر

به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، آیت اله رحیمی با انتقاد شدید از وضعیت موجود آلایندگی ها و عدم پرداخت عوارض آلایندگی به خمینی شهر، گفت: آلودگی هوا دارد مردم را خفه می کند. جلسه گرفتن و وعده دادن مشکلی را حل نمی کند. عوارض آلایندگی هم به خمینی شهر نداده و نمی دهند تا اقلا شهرداری بتواند فضای سبز ایجاد کند. این تفکر خوبی نیست که خدمت به مردم را دست کم بگیریم.

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری این سال به «فرهنگ و اقتصاد» گفت: پس از گذشت 9 ماه از سال چقدر رنگ و بوی این دو پیام را احساس می کنید؟ رحیمی همچنین با انتقاد از میزان سودهای بانکی ادامه داد: به جای اینکه پول در تولید و رشد اقتصاد مصرف شود با این سودهای کلان پول بانک را نجس کرده اند آن وقت واردات ما نسبت به سال های قبل 300-200 درصد افزایش داشته است، آیا این حمایت از تولید داخلیست؟


نماینده ولی فقیه در ادامه خطبه هایش اربعین را بازنگری مرحله دوم نهضت عاشورا دانست و گفت: زیارت اربعین مخصوص امام حسین(ع) است و دیگر معصومین (ع) ندارند. خطیب جمعه خمینی شهر در توضیح فرازهایی از زیارت عاشورا گفت: اینکه در فرازهایی از این زیارت از دشمنان اهل بیت (ع) اعلام برائت می کنیم و در فرازی دیگر نیز خدا را شکر می گوییم که این برائت را روزی ما گردانید، خود حاوی پیام است.