مجمع خیّرین قرآنی خمینی شهر عضو می پذیرد

ارسال در در شهر

در تشکلهای عضو اتحادیه از قرآن آموزان 4-3 سالهتا پیرمرد و پیرزن 80-70 سالهحضور دارند.
مدیرعامل اتحادیه تشکل های قرآنی ضمن اعلام این خبر افزود:مجمع خیّرین کتابخانه ساز، مجمع خیّرین سلامت، مجمع خیّرین ورزشی و دیگر خیریه ها در این شهرستان مشغول به فعالیتند و جای خالی مجمع خیّرین قرآنی با هدف جمع آوری کمکهای مردمی در هر میزان برای تمامی تشکلهای قرآنی عضو اتحادیه به چشم می خورد. طرح تشکیل مجمع خیّرین قرآنی از تابستان امسالدر دست اجرا است.
سید مهدی ابطحی افزود: مسوولان شهرستان ازجمله نماینده مجلس حمایت خود را از این طرح اعلام نموده و اساسنامه آن نیز تهیه شده است.این حرکت در مراسم به استقبال بهار قرآن مورخ اول تیرماه با سخنرانی معاون قرآنی وزیر ارشاد حجت الاسلام حشمتی کلید زده شد و با توزیع فرم «ثبت نام خیّرین قرآنی» بین حضار آغاز گردید.
مسوول محفل قرآنی امام رضا(ع) تاکید کرد: هم اکنون این فرمها در دفتر اتحادیه موجود می باشد و علاقمندان می توانند با پر کردن آن یا ارسال پیامک، به عضویت مجمع خیّرین قرآنی درآیند و ماهانه مبلغی را به اتحادیه اهدا نمایند. اتحادیه نیز موظف می شود این مبالغ را جمع آوری و به صورت عادلانه بین تشکلهای عضو توزیع کند.
مدیرعامل اتحادیه تشکلهای قرآنیاز همشهریان دعوت کرد با مراجعه به دفتر اتحادیه ( بلوار آیت ا... طالقانی، کوچه7، طبقه فوقانی قرض الحسنه ثامن الأئمه(ع) )و تکمیل فرم ثبت نام و یا با ارسال عبارت «خیرین قرآنی» به شماره 5000266578 به عضویت مجمع خیّرین قرآنی درآیند و در این کار خِیر شریک گردند.