مردم نقش مهمی در زیبا سازی شهر دارند

ارسال در در شهر

پیمانی در گفتگو با خبرنگاری فرصت با تاکید بر این که رعایت آداب شهروندی لازمه زیبا سازی شهر است گفت: زباله های شهری موضوع مهمی است که رعایت نکردن قوانین مربوط به آن از سوی برخی شهروندان نه تنها چهره ی شهر را آلوده و سلامت دیگر شهروندان را به خطر می اندازد بلکه باعث افزایش هزینه های شهری می شود.
وی در ادامه با بیان اینکه داشتن شهری زیبا و تلاش برای رسیدن به آن امری ضروری است از شهروندان خواست با توجه به گرمی هوا طبق جدول زمان بندی، زباله ها را ساعت 9 شب بیرون از منزل قرار دهند.
پیمانی با اعلام خبر افتتاح مسیر دوچرخه سواری و ترامبولین در مجموعه فرهنگی تفریحی باغ بانوان اظهار داشت: تمامی گروه ها با یک حرکت جهادی در ماه مبارک رمضان تلاش کردند تا مشکلات این مجموعه فرهنگی رفع تا خدمات جدیدی درآن ارائه شود.
سرپرست سازمان رفاهی تفریحی در پایان در خصوص روند برنامه های سازمان به خبرنگار ما گفت: آموزش فرهنگ شهروندی، ارائه خدمات مناسب رفاهی در پارک ها و اماکن عمومی و ترویج روحیه نشاط در مردم از اهداف اولیه سازمان است و امیدواریم در جشنواره اوقات فراغت تابستانه امسال با اجرای جنگ های شادی با مفهوم آموزش فرهنگ شهروندی و برگزاری کلاس های آموزشی در دو مجموعه خانه تاریخی مجیر و باغ بانوان اوقات خوبی را برای شهروندان فراهم نمائیم.