باند دوم جاده کمربندی خمینی شهر - شاهین شهر افتتاح شد

ارسال در در شهر

 به گزارش فرصت آنلاین، این جاده به طول 22 کیلومتر با هزینه ای بالغ بر 18 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی پس از سال ها افتتاح شد.


وزیر راه و شهرسازی طی سخنانی مشکلات 20 ساله شهرک منظریه را جزیی دانست و گفت: به نظر من این مشکل جدی محسوب نمی شود، اختلافات به وجود آماده بین اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری خمینی شهر در مرکز استان و با محوریت استاندار اصفهان قابل حل است.


عباس احمد آخوندی در خصوص مشکلات مسکن مهر خمینی شهر که توسط مسوولین شهرستان مطرح شد، گفت: روز گذشته با اعزام قائم مقام وزات راه و شهرسازی و بازدید از کلیه پروژه مورد نیاز، با استاندار اصفهان تصمیم گیری بسیار خوبی برای حل مشکلات پروزه مسکن مهر استان گرفته شد.


وی با اشاره به اینکه معافیت مالیات و بیمه تامین اجتماعی در بخش مسکن مهر در گذشته به تصویب هیات دولت رسیده گفت: درصورتی که یکی از ادارات و نهادهای دولتی در این رویه خلافی مرتکب شده و به مصوبه هیات دولت عمل نکنند، دستور لازم برای حل مشکلات مربوطه از طریق استاندار اصفهان صادر خواهدشد.


وزیر راه در خصوص بودجه مورد نیاز برای احداث دوپل رو گذر جاده کمربندی خمینی شهر گفت: تلاش می کنیم بودجه های مورد نیاز را در کمیسیون 215 برآورد هزینه و تامین اعتبار کرده و برای اجرا تخصیص دهیم.


وی در خصوص تکمیل بیمارستان منظریه خمینی شهر گفت: من نمی توانم هیچ گونه وعده ای برای تکمیل این طرح بدهم. در این خصوص بعد از بازید معاون وزارت شهرسازی به مردم اعلام گزارش خواهد داشت.


گفتنی است باند اول این جاده در سال 91 با حضور وزیر راه و شهرسازی دولت دهم به بهره برداری رسید ولی پس از گذشت دو سال به علت عدم احداث دو پل رو گذر در محل ورودی جاده کمربندی قدیم و جدید و ورودی خمینی شهر به شهرک برق الکترونیک وگورستان عمومی باغ فرودس عملا این جاده نیمه کاره و نیمه تمام می باشد و نیاز به 12 میلیارد تومان اعتبارات ملی دارد.

 

خبر تکمیلی را اینجا بخوانید