بیش از 40 عنوان کلاس در ترم تابستانه برگزار می شود

ارسال در در شهر

یکی از آنها کانون امام خمینی(ره) است که کلاس های آن مخصوص دانش آموزان دختر و مادران برگزار می گردد. بر آن شدیم در آستانه اوقات فراغت و شروع فصل تابستان گفتگویی داشته باشیم با خانم رستمی مدیر این کانون.
مدیر کانون امام خمینی(ره) در گفتگو با خبرنگار فرصت آنلاین گفت: نزدیک به دو سالست که محل کانون امام خمینی(ره) به ساختمان جدید واقع در منظریه منتقل شده است و حدود یک سال است که بنده مدیریت آن را عهده دار می باشم. در این کانون یک سال به سه ترم تقسیم می شود؛ چهار ماه اول سال تحصیلی (سه ماه پاییز و دی)، چهار ماه دوم (بهمن، اسفند، فروردین و اردیبهشت) و چهار ماهه سوم (خرداد و فصل تابستان). فعالیتهای این کانون در طول دو ترم اول انجام می شد ازجمله مراسم ختم قرآن به صورت سیار در مدارس، گفتمان دینی چه در مدارس چه در خود کانون ویژه مادران با حضور کارشناسان حوزوی، فعالیت کتابخانه و سالن مطالعه، مراسم مناسبتها، برپایی جشنواره غذا، برنامه جوانه ها ویژه سه پایه اول ابتدایی، انواع کلاسهای خلاقیت، زبان، رایانه و....
«رستمی» ادامه داد: لیست کلاسهای تابستانه کانون که با بیش از 40 عنوان کلاس متنوع تر از کلاسهای ترمهای قبلی است، از طریق اتوماسیون اداره آموزش و پروش روی کارتابل مدارس قرار می گیرد و همچنین از طریق پوستر و تراکت به اطلاع علاقمندان خواهد رسید. همچنین کانون آمادگی دارد تا در صورت به حد نصاب رسیدن این کلاسها را به صورت کارگاهی داخل مدارس برگزار کند مخصوصاً برای مدارسی که از کانون فاصله زیادی دارند.
وی تأکید کرد: مطمئن ترین جا برای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان کانونهای فرهنگی تربیتی است که زیر نظر اداره آموزش و پرورش فعالیت می کنند. دیگر ویژگی کلاسهای این کانون تخفیف دار بودن کلاسهای آن نسبت به آموزشگاه های آزاد برای دانش آموزان، بسیجیان و خانواده فرهنگیان می باشد.
رستمی توصیه کرد: تعطیلات تابستانه دانش آموزان حدود 4-3 ماه یعنی یک سوم سال می باشد و انتظار می رود خانواده ها نسبت به این امر مهم اهتمام ورزند و نسبت به استعدادیابی فرزندان دلبندشان چه در این کانون یا در هر جای دیگر اقدام نمایند.
مدیر کانون امام خمینی(ره) در پایان درخواست کرد: از مسؤولان شهرستان انتظار داریم با این کانون همکاری لازم را نمایند بالاخص شهرداری که تقاضا داریم برای نصب تابلوهای تبلیغاتی همکاری کنند. در اینجا همکاری مدیران و مربیان پرورشی مدارس را می طلبد که به نحو مطلوب به دانش آموزان اطلاع رسانی کنند. امسال همکاری مدارس با کانون و استقبال دانش آموزان بهتر از سال قبل بوده و امیدواریم در آینده بهتر گردد.
لازم به ذکرست که کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی(ره) واقع در منظریه، روبروی مسجد الزهرا(س)، کوی پرورش به شماره تلفن 33642298 و پایگاه اینترنتی به آدرس www.kanoon92.blogfa.com و سامانه پیامکی به شماره 30008085722312 آماده پذیرش انتقادات و پیشنهادهای شما می باشد.