بیش از یک هزار نفر از خمینی شهر عازم مرقد امام شدند

ارسال در در شهر

فرمانده سپاه ناحیه خمینی شهر از اعزام بیش از یک هزار نفر از مردم این شهرستان به مراسم بیست و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) که در مرقد مطهر امام راحل ( ره ) برگزار می شود، خبرداد.

به گزارش فرصت آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ « حمید مردای » عصر سه شنبه در مراسم اعزام زائران مرقد امام خمینی (ره) اظهار کرد: تعداد یک هزار و 100 نفر از مردم خمینی شهر به وسیله 21 دستگاه اتوبوس به مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی اعزام شدند.


وی با بیان اینکه امام راحل ( ره ) به عنوان یک شاخص برای نظام ما محسوب می شود، افزود: آرمان های امام راحل بهترین شاخص برای حفظ نظام و انقلاب است.
فرمانده سپاه ناحیه خمینی شهر با بیان اینکه خط و راه امام ( ره ) برای ما به عنوان یک سنجش و چراغ راه محسوب می شود، گفت: با مرور زندگی امام راحل (ره ) شهامت، استقامت و ارتباط با خداوند و مردم، مهمترین عامل موفقیت امام راحل بود.


سرهنگ مرادی اظهارکرد: همه ساله و برحسب ادای دین و وظیفه دینی و ملی، بسیجیان، مسوولان و مردم با شرکت در مراسم سالگرد امام راحل، از مقام شامخ بینانگذار جمهوری اسلامی تجلیل می کنند.

 

حجت الاسلام میردامادی؛ امام جمعه موقت اصفهان: هر کس در مقابل امام و رهبر ایستاد، قطعا زمین خواهد خورد

 به همین مناسبت مراسمی نیز  روز 14 خرداد در مصلای نماز  جمعه برگزار شد و حجت الاسلام میردامادی امام جمعه موقت اصفهان و امام جمعه اسبق خمینی شهر در آن به ادای سخنانی پرداخت.

وی در این مراسم فراموش کردن  امام و فاصله گرفتن از فرامین مقام معظم رهبری را گناهی نابخشودنی شمرد و گفت: هر کس در مقابل امام و رهبر ایستاد، قطعا زمین خواهد خورد.

به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی میردامادی در مراسم بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)  گفت: انقلاب اسلامی ایران باعث شد برخی از معیارهای حکومت اسلامی زنده شود؛ مثلا برخی فکر می کنند اسلام از سیاست جدا است، این اشتباه است. در قرآن کریم هم برخی آیات به همین موضوع اشاره دارد مانند داستان سلیمان نبی(ع) که در عین پیامبری حکومت زمین را نیز به دست گرفت یا حضرت داوود(ع) به همین صورت یا مگر نه اینکه اولین دستور خداوند به حضرت موسی(ع) مقابله با حکومت فاسد آن زمان نبود؟


امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه به وسیله عواملی انقلاب اسلامی توانست استکبار جهانی شرق و غرب را زمین گیر و عاجز نماید، گفت: اگر این عوامل را شناختیم وظیفه خود می دانیم آنها را حفظ کنیم. اولین عامل ایمان و باورهای دینی مردم بود که امام راحل(ره) با تکیه بر آن توانست بر شرق و غرب پیروز شود. دشمن دارد به وسیله سایت های اینترنتی، ماهواره ها و... این سنگرها را بمباران می کند. جنایاتی که دست نشانده های استکبار مانند تکفیری ها انجام می دهند، در راستای بمباران کردن باورهای دینی است. سیاست اسلام ساختن سلاح های کشتار جمعی نیست، ما نساخته ایم و نمی خواهیم بسازیم. ما خود بمب اتم داریم؛ هنگام کارزار این جوانان مومن و عاشق اسلام هر کدام به مانند بمب اتمی می مانند که قلب آمریکا را  منفجر خواهند ساخت. دشمن از نفوذ روزافزون اسلام در دلها نگران است وگرنه ساختن بمب اتمی بهانه است.


امام جمعه سابق خمینی شهر شخص امام خمینی(ره) و ولایت فقیه را عامل دوم پیروزی انقلاب دانست و گفت: در مصر، بحرین و لیبی نیز انقلاب به پا شد ولی به اهدافشان نرسیدند. چه چیز نداشتند؟ یکی الگویی همچون امام حسین(ع) و دیگر رهبری مانند امام خمینی(ره).


نماینده ولی فقیه در منطقه 4 دانشگاه آزاد اسلامی ارتباط تنگاتنگ امام(ره) با خدا را بزرگترین امتیاز وی اعلام کرد و گفت: سومین عامل پیروزی توجه و توکل به خدا بود. امام(ره) هم مجاهد فی سبیل ا... بود و هم عابد در دل شب. همیشه می گفت خدا مثلاً وقتی خرمشهر آزاد شد گفت: خرمشهر را خدا آزاد کرد.


حجت الاسلام میردامادی در پایان هشدار داد: امروز دشمن ولایت و رهبری را هدف قرار داده است؛ مواظب باشیم فریب نخوریم. امروز دشمن باورهای دینی و مذهبی مردم را مورد هجوم قرار داده است؛ مراقب باشیم. امروز دشمن دارد اسلام را از سیاست جدا معرفی می کند؛ اینچنین نیست. دشمنان به این نتیجه رسیده اند که با ایران نمی شود مبارزه کرد؛ ایرانی که خدا دارد؛ ایرانی که ولی فقیه دارد؛ ایرانی که به لطف خدا از لحاظ قدرت نظامی در منطقه حرف اول را می زند.