جوانان برای اوقات فراغت برنامه ریزی داشته باشند

ارسال در در شهر

هم مسؤولان هم خود جوانان برای اوقات فراغت برنامه ریزی داشته باشند. جوانان خودسازی معنوی هم داشته باشند که یکی از راههای آن ماه شعبان است.
به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ عباس رحیمی در خطبه های این هفته با اشاره به ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان خطاب به جوانان گفت: آینده نظام در دست شماست. باید با حضور خود در صحنه انقلاب و نظام نشان دهید امانتداران خوبی برای حفظ انقلاب و نظام هستید. نشان دهید که قدر انقلاب و اقتدار و عزت را می دانید.
استاد حوزه و دانشگاه ضمن تشکر از کسانی که در مراسم بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) شرکت کردند، گفت: در حالی که اسلام فراموش و احکام و حدود آن تعطیل شده بود، امام(ره) خالصانه، با توکل ابراهیمی، ایمان محمدی و شجاعت علوی جان خود را در دست گذاشت و به صحنه آمد. امام(ره) قیام کرد و کاری نمود که امام حسین(ع) می خواست بکند. نگذارید از این چیزها فاصله بگیریم. وظیفه هر پیر و جوان، زن و مرد اینست که همیشه در صحنه باشند تا بتوانند از این مشکلات عبور کنند و عزت واقعی را به دست آورند. مسؤولان نظام و انقلاب باید تلاش کنند در مسیر و خط تفکر امام(ره) حرکت کنند و اجازه ندهند تفکر او در جامعه کمرنگ شود. اگر مسؤولی از خط و تفکر امام راحل(ره) فاصله گرفت، از مسیر منحرف شده است.
نماینده ولی فقیه با اشاره به 15 خرداد روز محیط زیست، آلوده کردن محیط زیست و آب و هوا را نوعی خودکشی دانست و گفت: هم دولت هم خود مردم باید مراقب این مسائل باشند و نسبت به حفظ محیط زیست، آب و هوا، جنگلها، فضای سبز و... جدی باشند.

 

گفتنی است رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان سخنگوی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته بود. جواد محمدی پس از معرفی تشکل های موجود در خمینی شهر از همه جوانان توانمند شهرستان دعوت کرد تا با ارائه نقطه نظرات خلاقانه خود اداره ورزش و جوانان را همراهی نمایند.