مسوولان در مورد مسائل فرهنگی حساب شده تر صحبت کنند

ارسال در در شهر

 به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، امام جمعه موقت خمینی شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته از مسوولان خواست تا در مورد مسائل فرهنگی حساب شده تر صحبت کنند و گفت: مگر می شود بگذاریم ماهواره ها هر چه می خواهند بگویند و شبکه های اجتماعی هر کاری می خواهند بکنند؟
یعنی اینها روی اخلاق اجتماعی جامعه ما تاثیری ندارد؟ مثلا ببینید آمار طلاق چقدر افزایش یافته است، اخلاق زیر سوال رفته است، امنیت ملی دارد زیر سوال می رود. چرا اجازه بدهیم هر ویروسی وارد جامعه شود؟
وی هشدار داد: مردمی که با آن قدرت در فتح خرمشهر ظاهر شدند و با عالیترین سطح غیرت به میدان آمدند، اجازه نمی دهند حریم فرهنگی اسلامی را بشکنید و بر اساس شطینت های دیگران حرکت کنید.
امام جمعه موقت خمینی شهر با تبریک عید مبعث نبی مکرم اسلام (ص) گفت: وظیفه ما در قبال پیامبر اسلام(ص) اصلاح و اجرای اخلاق اسلامی در جامعه است. مسوولان اگر بخواهند پیرو پیامبر باشند باید با اخلاق خوب و کریمانه با مردم رفتار کنند. مسوولان و کارمندان دولت شاید قادر به حل همه مشکلات مردم نباشند ولی می توانند با اخلاق و رفتار پسندیده به درخواست های آنها پاسخ دهند. حجت الاسلام کمالی تاکید کرد: تکریم ارباب رجوع با دلسوزی و اخلاق پسندیده و همراه ادب مسوولان با مردم محقق می شود.