آغاز زندگي مشترك زوج جوان دانشجو در كنار قبور شهداي گمنام

ارسال در در شهر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد، جلال جعفريان دانشجوي رشته مديريت فرهنگي این دانشگاه و خانم مكاريان دانشجوي تكنسين اطاق عمل همراه با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ايثارگران خطبه عقد خود را در كنار مزار پنج شهيد گمنام دانشگاه برگزار كردند. در اين مراسم معنوي و سراسر شور، عطوفت و دلدادگي حجت الاسلام ميردامادي نماينده ولي فقيه و امام جمعه موقت اصفهان طي سخناني گفت: بسياري از شهداي گرانقدر انقلاب اسلامي در آستانه تشكيل زندگي جديد خود از همه زيبايي ها گذشتند تا ماندگاری در تاریخ و رضوان الهي را براي خود به دست آورند.
حجت الاسلام ميردامادي برگزاري مراسم ازدواج دانشجويي در كنار قبور شهدا را سنت حسنه اي برشمرد كه باعث بركات و خيرات فراوان در زندگي و حفظ ارزش هاي اسلامي مي شود.
امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: چنين فضاهاي نوراني و با معنويت جهت فاصله گرفتن از معصيت خدا بسيار موثراست و بايد در بين جوانان نهادينه و فرهنگ سازي شود تا ضمن پرهيز از هزينه هاي زياد در تالارها به صفاي دل و نورانيت قلب نائل شوند.
گفتنی است در اين مراسم دكتر مهران مجلسي ریيس دانشگاه و جمع كثيري از دانشجويان و كاركنان همراه با خانواده آنان حضور داشتند و فضايي بسيار صميمي آكنده با نور ايمان، خلوص و فداكاري به وجود آمد.