هیات امنای سید محمد به کجا رسید؟

ارسال در در شهر

به گزارش فرصت آنلاین، امامزاده سید محمد به عنوان قطب فرهنگی مذهبی شهرستان از جمله امامزادگان شاخص کشوری بوده که در طول سال مورد استقبال زیادی قرار گرفته و زائران از سراسر کشور و حتی مسافران خارجی بویژه از کشورهای عربی علاقه خاصی به آن داشته اند به گونه ای که بنابر اعلام سرپرست اداره اوقاف خمینی شهر در ایام نوروز بیش از 150 هزار زائر داشته است، با این وجود شاید بتوان گفت طی 4 سال اخیر تنها امامزاده ای در کشور است که بدون حضور هیات امنا اداره می گردد.
طی یکسال اخیر تلاش ها برای تشکیل هیات امنا آغاز گردید و وعده های زیادی در این زمینه داده شد که تاکنون به نتیجه نرسیده است. نظارت بر روند اجرای امور از جمله اصلی ترین وظایف هیات امنای امامزاده هاست.
حجت الاسلام قربانی سرپرست این اداره در گفتگو با ما اما خبر از قطعی شدن دو نفر از پنج نفر عضو هیات امنا خبر داد و گفت: در مورد سه نفر باقی مانده در حال بررسی و تحقیق هستیم تا در اولین فرصت این افراد مشخص و احکام آنان از تهران صادر گردد. وی گفت: سعی می کنیم تا پایان اردیبهشت مدیریت امامزاده به هیات امنا واگذار گردد.
وی در ادامه از از تکمیل شبکه ارتباط بی سیم Wire less)) امامزاده جهت پخش برنامه ها به صورت زنده از صدا و سیما خبر داد و گفت: تلاش می کنیم با هماهنگی صدا و سیما از ماه مبارک رمضان برنامه های امامزاده را به صورت زنده از صدا و سیما پخش نماییم.
قربانی در پایان از تودیع خود در اداره اوقاف برخوار و تمرکز بر روی خمینی شهر تا پایان اردیبهشت خبر داد. گفتنی است حجت الاسلام قربانی در هشت ماه گذشته همزمان ریاست دو اداره اوقاف خمینی شهر و برخوار را بر عهده داشته داشت.