"نبرد شوش" و "بنیان المرصوص" وارد بازار نشر شد

ارسال در در شهر

به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، کتاب "نبرد شوش"   با موضوع نقش بسیج و سپاه پاسداران خمینی شهر در این جبهه به کوشش عزیز اله پورکاظم فروردین ماه امسال به چاپ رسید. نبرد شوش که در 11 فصل و 551 صفحه تدوین شده، نقش رزمندگان خمینی شهری را در جبهه شوش از آبان ماه 1360 تا فروردین ماه 1361 روشن می کند. گفتنی است این کتاب که با شمارگان 5 هزار نسخه به چاپ رسیده، 15 هزار و 900 تومان قیمت خورده است.
قاسمعلی کرمی یکی از مسئولان کنگره شهدای شهرستان در این باره گفت: تاریخنامه دوم دفاع مقدس شهرستان با عنوان جبهه ذوالفقاریه اردیبهشت 1392 رونمایی شد و تاریخنامه های اول (جبهه کردستان) و سوم (جبهه میمک) در دست تهیه است.
وی همچنین از چاپ مجموعه خاطراتی از "شهید کاشی" با عنوان "بنیان المرصوص" توسط سلمان هاشمیان خبر داد. گفتنی است این نویسنده مجموعه خاطراتی از شهید محسن رضایی با عنوان دیده بان را نیز قبلا به چاپ رسانده بود.
کرمی در ادامه از چاپ 5 کتاب با عناوین از به تا انار، زیر این عَلَم (مجموعه خاطرتی از شهید رضا ابراهیمی)، آقای مربی (زندگینامه شهید محمود عموشاهی)، تو را صدا می زنند (زندگینامه شهید اسماعیل لری) و همچنین یادنامه شهدای اسفریز در آینده نزدیک خبر داد و افزود: مجوز این کتاب ها صادر شده و اکنون در نوبت چاپ است.