ساخت شهرک حوله بافی خمینی شهر آغاز شد

ارسال در در شهر

به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین،  مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان روز دوشنبه در مراسم کلنگ زنی این شهرک به خبرنگار ما گفت: مشکلات احداث شهرک حوله بافی برطرف شده و تلاش می کنیم در ماه های آینده شرایط واگذاری زمین را آماده کنیم.سعادت بهرامی اظهار کرد: با احداث شهرک حوله بافی مشکل بیش از 400 کارگاه حوله بافی و تولید کنندگان این کالا در شهرستان حل خواهد شد.

وی با اشاره به پیگیری های نماینده مجلس، فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان برای دریافت مجوز احداث شهرک گفت: تجمیع تولید کنندگان حوله بافی به اشتغالزایی، کاهش هزینه تولید کنندگان و حفظ و توسعه صنعت حوله بافی کمک بزرگی خواهد کرد.

وی افزود: زیر ساخت های لازم برای احداث شهرک حوله بافی در مجاورت شهرک برق و الکترونیک به مساحت 15 هکتار آماده است و پس از عملیات تسطیح زمین و احداث خیابان و تسهیل مسیر تردد تولید کنندگان واگذاری زمین شروع خواهد شد.

بهرامی تاکید کرد: بهره برداری سریع تر این شهرک نیاز به همکاری و پیگیری شرکت تعاونی حوله بافی و مسئولان شهرستان دارد و پیش بینی ما برای واگذاری زمین به حوله بافان در نیمه دوم سال 93 است.

مدیر کل شرکت شهرک های صنعتی استان گفت: همزمان با دهه فجر عملیات عمرانی جاده ورود و خروج شهرک صنعتی برق و الکترونیک با هزینه ای بالغ بر 6 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و منابع داخلی با نظارت سازمان شرکت شهرک های استان آغاز خواهد شد.