توسعه مراکزدرمانی خمینی شهر ضروری است

ارسال در در شهر

به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین به نقل از خبرگزاری ایلنا، رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی و مستمری بگیران استان اصفهان، خواستارتوجه بیشتربه قانون الزام درخصوص درمان بیمه شدگان وبازنشستگان درمراکزدرمانی تأمین اجتماعی استان اصفهان شد وگفت:راه اندازی بخش جراحی قلب و آنژیوگرافی دربیمارستان دکترشریعتی و ساماندهی نوبت دهی تلفنی درمراکز تابعه نیز ازعواملی است که باید درمراکز تامین اجتماعی به آن توجه شود.
فتح ا... شاه زمانی، دردیداربا اعضای کمیته بیمه و درمان خانه کارگر و کانون بازنشستگان استان اصفهان بیان داشت: درصد قابل توجهی ازمردم خمینی شهر درسایر مناطق صنعتی استان مشغول به کارهستند اما درمان خانواده های ایشان به عهده امکانات درمانی تأمین اجتماعی در شهرستان می باشد. با توجه به جمعیت بیمه شده تأمین اجتماعی این شهرستان، توسعه مراکز درمانی بیش از پیش ضروری  می باشد.
وی افزود:هم اکنون حدود ۲۰۰ هزار نفر بیمه شده تأمین اجتماعی این شهرستان ازخدمات درمانی ۲ مرکز درمانی تأمین استفاده می کنند و افزایش تعداد متخصصین و تجهیز این مراکز به دستگاه های اکو کاردیوگرافی و OPG از نیازهای بیمه شدگان خمینی شهراست.