گشت و گذاري در سايت ها و وبلاگهاي خميني شهري

ارسال در در شهر

 

webgardiاهل کامپیوتر و اینترنت هستی؟ از اون آدم هایی هستی که برای پیدا کردن جواب سوالهاشون یا کتاب می خونند یا سری توی وبلاگ های مختلف می زنند؟ خلاصه بگم خودت را به روز می کنی؟

 

مهم نیست چه شغلی داری و چه کاره ای! مهم اینه که حتی اگر یه مادر خانه دار هم باشی خودت را به روز کنی. میتونی اصول تربیتی، خانه داری، یا حتی دستور پخت هر غذا و دسری را به راحتی توی اینترنت پیدا کنی. میتونی پدرِ به روزی باشی و جدید ترین تغیرات و پیشرفت هایی که در مورد شغلت اتفاق افتاده را بدونی و خودت را به روز کنی و با این تغییرات هم خودت دچار روزمرگی نشی و هم یه عالمه توی کارت پیشرفت و سود کنی.

خوب حالا که متوجه شدیم به روز بودن اتفاق بدی نیست و تازه میتونه ما را خیلی از رقب هامون جلوتر بیندازه پس با هم سعی میکنیم هر دو هفته یکبار سری به وبلاگ نویسان و سایت نویسان خمینی شهری بزنیم و با کمک اونها خودمون را به روز کنیم. شما هم اگر وبلاگی دارین که مفید و میتونه به بقیه کمک بکنه دریغ نکن و ادرسشو بهم بده تا به بقیه معرفی کنم.

امروز میخوام راجع به سایت دارالقران الکریم آموزش و پرورش خمینی شهر صحبت کنم. کافیه گوگل را باز کنید و بنویسید " سایت دارالقران خمینی شهر" بعد به راحتی این سایت را پیدا میکنید. وقتی وارد این سایت بشین اخبار و اطلاعات این سایت را به راحتی میتونید پیدا کنید. البته این سایت با مناسبتهای مذهبی به روز میشه و آخرین به روز رسانیش تولد امام زمان بوده. شما توی این سایت میتونید آرشیو مطالب قبلی، فعالیتهای دارالقران، حکایتهای خواندنی، اشعار و تصاویر مذهبی را پیدا کنید. مثلا من الان روی اشعار مذهبی کلیک میکنم. خوب یک شعر بیشتر نیست و وقتی به نوشته های پیشین رجوع میکنم هیچ شعر بروزی را پیدا نمیکنم و مثلا برای شهادت حضرت فاطمه یک عالمه نوشته پیدا میکنم اما دریغ از یک شعر. خوب بی خیال میشوم و میروم سراغ تصاویر مذهبی که آنجا هم چیزی دستم را نمی گیرد جز همان نوشته های قبلی، انگار که سر کاری باشد و با هزینه ی زیاد اینترنت  ترجیح میدهم خیلی زود دیس کانکت بشم . خلاصه شرمنده ی شما میشوم که این سایت را معرفی کردم اما شاید تا روز خواندن این ستون دستی بجنبد و این سایت مذهبی را به روز کند. اما خدا وکیلی جامع تر از این لطفا.