ديدار برخي معتمدين اصغرآباد با نماينده

ارسال در در شهر

 

namayande-asgharabadانعكاس نادرست فاجعه تجاوز اخير از طريق بعضي از روزنامه هاي صبح كشور و خبرگزاري ها مبني بر وقوع  اين جنايت در باغات روستاي اصغر آباد از قول نماينده ي مردم خميني  شهر  باعث ابراز اعتراض شديد اهالي اصغرآباد اعم از زن و مرد، معتدمين و روحانيون اين روستا شد و اعتراض آن ها را برانگيخت و درپي آن تعداد زيادي از اهالي اين روستا با تجمع در ميدان اصلي روستا خواستار پاسخگويي مسئولين  شهرستان در اين خصوص شدند اما از آنجا كه مسئولان در جمع مردم حاضر نشد اهالي در مقابل فرمانداري تجمع كردند.

در اين تجمع، اهالي روستا به انتقاد از نماينده خميني شهر در مجلس پرداختند چرا كه يكي از روزنامه ها از قول نماينده نوشته بود كه واقعه در يكي از باغات اصغرآباد رخ داده است.

 

اما در حاشيه اين تجمع، يكي از معتمدين روستا ي اصغر آباد به قرائت نامه اي از جانب سيد جواد ابطحي نماينده خميني شهر در مجلس پرداخت. ابطحي طي اين نامه خطاب به مدير كل روابط عمومي مجلس شوراي اسلامي از وي خواسته بود تا با اصلاح خبر نادرست درج شده در روزنامه ها و خبرگزاري هاي كشور اعلام كند اين جنايت هيچ ربطي به مردم و روستاي اصغر آباد ندارد و حادثه در يكي از باغات خميني شهر رخ داده است و طي اين نامه عملا تكذيبيه خود را نسبت به اخبار درج شده در روزنامه روزگار صادر كرد.

اما هفته گذشته برخي از معتمدين روستاي اصغرآباد كه به جاي شوراي منحل شده نقش نمايندگان روستا را ايفا مي كنند با نماينده شهرستان در مجلس ديدار كردند. اين ديدار در واقع دلجويي طرفين و رفع كدورت هاي ايجاد شده بود. در همين حال در تحولي ديگر پيرامون اصغرآباد، بر اساس نامه مورخ 5 ارديبهشت ماه وزير كشور به معاون اول رئيس جمهور كه توسط دفتر نماينده شهرستان در مجلس براي نشريه ارسال شده است، اصغرآباد يك گام ديگر به شهر شدن نزديك شد. در اين نامه آمده است: طرح تصويبنامه و خلاصه گزارش توجيهي مربوط به شناخت روستاي اصغرآباد از توابع دهستان ماربين عليا بخش مركزي شهرستان خميني شهر بعنوان شهر تقديم مي گردد. خواهشمند است دستور فرمائيد با رعايت تصويبنامه مورخ 1/10/86 هيئت محترم وزيران موضوع را در جلسه وزراي محترم كميسيون سياسي دفاعي دولت مطرح و نتيجه را پس از تصويب و تأييد رئيس جمهور محترم جهت اقدام بعدي اعلام نمايند.