مسؤولان نخوانند...(49)

ارسال در در شهر

m-nakhanand- نیازمندیهای این شماره

- و باز هم «خلوتگاه خوشگذران های غیر بومی» خبرساز شد

- مختار کجا بود؟!

 

www.eslahgar.blogfa.com

نیازمندیهای این شماره!

ü     به یه خلوتگاه دِنج و باحال نیاز داریم که ضریب امنیتی ‌اش 100 درصد باشه؛ واسه از ما بهتروني كه می‌خواهند برند اونجا دور هم باشند و ... ! و کسی بهشون کار نداشته باشه.

***

و باز هم «خلوتگاه خوشگذران هاي غيربومي» خبرساز شد! 

ü     و باز هم «خلوتگاه خوشگذران هاي غيربومي» خبرساز شد. این تفرجگاه‌ ها و خلوتگاه‌ ها هم مصیبتی شده برای ما خمینی ‌شهری ‌ها. هراز چندگاهی یه جنایتی تو این باغ ‌ها رخ می‌ده و بدنامی ‌اش به ما می‌مونه. بابا! جون هر کی دوست دارید ول کنید این خمینی‌ شهر را. کارت دعوت که واستون نفرستادیم. مگه ما که می‌ خواهیم خوش بگذرونیم، ما که می‌خواهیم آب‌ شنگولی بخوریم ، می ‌آییم تو باغ‌ های شما که شما بلند می ‌شید می‌ آیید خمینی‌ شهر و آب ‌شنگولی کوفت می ‌کنید و شنگول و منگول می‌ شید و بعد گرگها می‌آن. خب برادر من! خواهر من! همه جا گرگ داره. گرگ هم عادتش دريدنه.

***

مختار كجا بود؟! 

ü     صف اعدام قاچاقچیان بود که دادستان ترسیم کرده بودها، اخیراً یه صف 15-10 نفره دیگه هم کنار اون صف قراره تشکیل بشه که می‌گن علت عدم پخش سریال مختارنامه روز جمعه 6 خرداد این بوده که مختار تو باغ ‌ها دنبال همین صف می‌گشته که بیاد و اونا را قیمه قیمه کنه. تا بحال چهار نفر اومده ‌اند تو این صف جدید. به هر حال آقای مختار! تو سریالت را ادامه بده چرا که ما یه دادگستری باحال داریم که خودش به ملت حال می ‌ده و کارش را خوب بلده! فقط لطفاً تا می‌ ره صف جدید کامل بشه، صف را از هم نپاشونید وگرنه کلاهمون می ‌ره تو هم!

***

بعد از سیزده بدر عیدت مبارک!

ü     یکی از روزنامه ‌های شهر اصفهان كه اسمشو نمي گم پس از سیزده روز تازه از خواب بیدار شده و از جنایت «باغی» گزارش نوشته. اون هم با کلی غلط غولوط [فکر کنم غلط نوشتم] که می ‌تونست با یه تلفن مثلاً به دفتر نشریه «فرصت» اطلاعات صحیح را به دست بیاره و به خورد ملت بده. یه جوری هم فضاسازی کرده که انگار هر روز از اینجور جنایات تو خمینی‌ شهر اتفاق می ‌افته. برا اين ادعا يه نقل قولي هم از نماينده كرده كه البته كلاغه خبر داده كه نماينده زنگ زده دفتر روزنامه اصفهان زيبا و گفته كي من گفتم تو خميني شهر قبلاً هم از اين جنايتا مي شده؟

ü     ***

سیستم ماست مالیزیشن جواب نمیده!

ü     و جنایت اخیر چند تا هشدار داشت؛ یکی به زنان و دختران ما که خواهر من! گرگ‌های دو پا تو جامعه خطرناک ‌تر از گرگ‌ های چهارپا هستند. مواظب باشید یه‌ هو آبروی خودتون و شهرتون را نبرید. تا بوده این گرگ ‌ها بوده، جلوی اونا را که كامل نميشه گرفت، خودتون مواظب خودتون باشید. شما دیگه بهونه دست این حيوان هاي انسان نما  ندهید. با این وضع حجابی که داره هر روز بدتر می‌شه باید منتظر جنایت‌های «باغی» دیگه هم باشیم. ازاذل و اوباش هم كه فقط مخصوص خميني شهر نيست! هشداری هم به مسؤولان که قرن، قرن بیست و یکمه. عصر، عصر ارتباطاته. مردم حواسشون جمعه. دیگه سیستم ماست ‌مالیزیشن جواب نمی‌ده. باید برابر مردم پاسخگو بود.

***

باز هم خطرناک ترین دشمن شیعه!

ü     سر میدون بَنِر زده بودند که مراسم تعزیه در فلان گذر برگزار می ‌شه. کِی؟ شب میلاد باسعادت امام محمد باقر(ع). حالا تعزیه و عزاداری چه ربطی با ولادت داره، خدا عالمه! آخه شب ولادت بجای اینکه جشن بگیرند و مولودی بخونند، عزاداری می‌ کنند. اینا دیگه چه شیعه‌هایی هستند؟؟؟! خب! جشن نمی ‌گیری، اقلاً کاری نکن که دشمنان سوءاستفاده کنند. شماره قبل هم گفتم چرا خطرناک ‌ترین دشمن شیعه خود ما شیعیانیم؟ آیا یکی از دلایلش سکوت مسؤولان فرهنگی و علمای دین نیست؟ واقعاً چرا؟!!!

***

دوست ندارند مثل مگس روی نقاط ضعف بنشینند!

ü     تو همایش مسؤولان روابط عمومی یکی از مسؤولان گفته که بعضی ‌ها دوست مثل مگس روی نقاط ضعف بنشینند و اونا را بزرگ کنند. اولاً که اونا دوست ندارند روی نقاط ضعف بنشینند وظیفه ‌شون ایجاب می‌کنه. ثانیاً آخه مگه بعضیا نقطه مثبت هم باقی گذاشتند که برند اونجا بنشینند. ثالثاً شما فکر می‌کنی عدم ساخت بیمارستان منظریه، عدم تکمیل جاده کمربندی و پروژه‌های ناتمام دیگه کوچیکه که اینا برند بزرگش کنند. رابعاً ما که امیدواریم نشریات دیگه ‌ای تو شهرستان منتشر بشه و مثل مگس روی نقاط ضعف ننشینه.

***

این شبکه «استانی» نیست!

ü     15 سال از تأسیس شبکه استانی(!) اصفهان می ‌گذره و از این به بعد برنامه‌ های این شبکه 24 ساعته روی آنتن می ‌ره. این خوبه که ساعات پخش شبکه را زیاد کنید و اوقات فراغت مردم را پر کنید ولی یه چیزی به نام «کیفیت» هم تعریف کرده ‌اند. مگه این شبکه چقدر بیننده داره که 24 ساعته‌اش هم کرده ‌اند؟ چقدر برنامه‌ها تولیدیه؟ کیفیت برنامه‌ها چطوریه؟

عمو! اگه پول زیادی دارید بروید کیفیت برنامه‌ها را بهتر کنید، قوم و خویشاتون را نیارید اونجا، نیروهای غیرتخصصی را تو امور تخصصی به کار نگیرید، زحمت بکشید، عرق بریزید و برنامه‌های تولیدی بسازید. اون هم در اصفهانی که مهد فرهنگه و این همه هنرمند داره و این همه نخبه.  بیشتر برنامه ‌ها که رپورتاژ اداراتی مانند شهرداری اصفهان هست. اخبار هم که اکثراً چاپلوسی از این مسؤول و اون مسؤوله. برنامه «زنده‌رود» هم که بیننده داره، مجری و مهمان و همه چیزش از بیرون استانه. الان 15 سال از شروع به کار این شبکه می‌گذره. تو این مدت چقدر پیشرفت کرده‌ اند؟ این شبکه هم که «استانی» نیست بلکه مختص «شهرستان اصفهان»ـه. عمو! استان اصفهان 22 شهرستان داره. باید برنامه‌های شهرستانی ‌اش بیشتر بشه. اما الان چی بشه بعضی وقت ‌ها یه برنامه از شهرستان‌ ها روی آنتن این شبکه استانی بره.

***

از رهبر انقلاب ياد بگيريد

ü     اول سال 1390 شهرداری تهران افتتاح سه پروژه بزرگ را مطرح کرد: «بوستان ولایت»، «موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ پایداری» و «بزرگ‌ ترین مجموعه فرهنگی ورزشی ویژه معلولان و جانبازان در سطح خاورمیانه». پس از گذشت 77 روز از حضور رهبر معظم انقلاب در مراسم کلنگ زنی بوستان ولایت و فعالیت شبانه روزی بیش از 2 هزار نفر در این پروژه، فاز اول این مجموعه چند روز پیش به بهره‌برداری رسید. مجموعه مدیریت شهری تهران توانست عملیات اجرایی این پروژه را که به طور متوسط باید در طول سه سال انجام می‌شد ، در 67 روز تکمیل و به پایان برساند. بوستان ولایت با حدود 300 هکتار در محل سابق پادگان قلعه ‌مرغی در کمترین زمان ممکن احداث شد. قضیه اینه که شهردار تهران گفته: چنانچه همکاری مطلوب نیروهای مسلح و فرمان «مقام معظم رهبری» نبود، بدون شک ما امروز صاحب چنین مجموعه بزرگ تفرجگاهی و فرهنگی در تهران نبودیم.

امام جمعه محترم، نماینده شهرستان، مسؤولان زحمتکش! شما که اینقدر خوبید! شما که زحمت می‌کشید و مسؤولان کشوری را به خمینی ‌شهر دعوت می‌کنید، از «مقام معظم رهبری» الگو بگيريد و بيشتر همت كنيد براي اين پروژه‌های تاریخی(!) شاید فرجی شد تا هم همشهریان به نون و نوایی برسند هم شما از دست ما راحت شید! نه!!!

***

همه ‌چی آرومه من چقدر خوشحالم...!!!

ü     سخنی با مسؤولان نسبتاً محترم(!): زمین که قراره از چین وارد کنند، از دانشگاه صنعتی هم که مهمانه و زشته عوارض بگیریم، نماینده هم که طرفدار سازمان مسکنه، جاده کمربندی هم كه اين دفعه گير كرده به راه و ترابري، عوارض آلایندگی هم که داره اندک اندک نمی‌ رسه! سینمامون هم که صاحب و صلّا پیدا کرد، مسکن مهرها هم که قراره «قبل از ظهور آقا» تحویل داده بشه، بیمارستان هم نخواستیم می‌ ریم بیمارستان ‌های اصفهان، باغامون هم که شده خلوتگاه [...] و...؛ پس به قول حمید طالب ‌نژاد تو اخراجی‌های3: همه‌ چی آرومه تو به من دل بستی، این چقدر خوبه که تو کنارم هستی، همه ‌چی آرومه غصه ‌ها خوابیدن، همه ‌چی آرومه من چقدر خوشحالم...!!!