جشن بزرگ انقلاب برگزار شد

ارسال در در شهر

در ششمین روز از دهه مبارک فجر جشن بزرگ انقلاب به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری خمینی شهر در سالن سینما فرهنگ برگزار شد. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، بخش هایی از این جشن که با استقبال پرشور مردم همراه شد، امشب ساعت 22:45 از صدا و سیمای مرکز اصفهان پخش خواهد شد.


گفتگوی کوتاه مجری برنامه با حق پرست مدیرعامل شرکت پاکمن به عنوان یک کارآفرین از جذاب ترین بخش های این برنامه بود.
حق پرست با بیان اینکه یکی از محصولات پاکمن، دیگ های بخار بالای 500 کیلو است که حق تولید و قدرت تولیدش تنها در دست آمریکا، کانادا و شرکت پاکمن است، گفت: ما محصولاتمان را به 25 کشور دنیا نظیر کشورهای آسیای میانه، چین و آفریقا صادر می کنیم.
این صنعتگر کارآفرین که تعداد زیادی از کارکنان کارخانه اش واقع در محله دستگرد، خمینی شهری هستند، چند بار توسط حضار مورد تشویق قرار گرفت.
وی ایجاد اشتغال و کارآفرینی را بزرگترین سرمایه خود دانست و گفت: تنها عشق است که می تواند در این شرایط اقتصادی تولید کنندگان را به ادامه کار وادارد.


در بخشی دیگر از این برنامه نیز شهردار در سخنان کوتاهی خمینی شهر را شهر دو هزار و 300 شهید خواند و گفت: این شهر در همه عرصه ها سرآمد است. وی ضمن تشکر از صدا و سیمای مرکز اصفهان که برای پوشش جشن بزرگ انقلاب در خمینی شهر حضور داشتند، گفت: از صدا و سیما تقاضا داریم بیش از پیش به خمینی شهر بپردازند و قابلیت های این شهر را آنطور که شایسته است به مردم معرفی کنند.
بخشی دیگر از سخنان شهردار حاج حیدری نویدبخش هنرمندان شد. وی به موسوی رئیس اداره ارشاد شهرستان پیشنهاد کرد که سالن سینما را به عنوان اجاره در اختیار شهرداری بگذارد تا این نهاد خدمت رسان از این امکان در جهت رشد هنرمندان و ایجاد شادی و نشاط در شهر استفاده کند.
ابراز شادی و رضایت از جانب هنرمندان حاضر در سالن وقتی که شهردار خبر از اجرای مداوم برنامه در سالن سینما می داد به یکی از بخش های جذاب این جشن بزرگ تبدیل شد.

شهردار همچنین از سرمایه گذاران خواست تا با همکاری شهرداری یک سالن اجتماعات پنج هزار نفری در شهر احداث کنند. 

اجرای چند آهنگ توسط گروه موسیقی ناقوس که هنرمندانش همه از اهالی خمینی شهر بودند، اجرای تواشیح و حرکات نمایشی ورزشی، تقلید صدا و... از دیگر برنامه های این جشن بود.
گفتنی است راعی فرماندار به همراه عکافیان معاون عمرانی فرمانداری نیز در این آیین شرکت کردند.