سفر رئیس اداره اوقاف کشور و والدین شهید حججی به خمینی شهر

ارسال در در شهر

عکاس: سعید بیگی

رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه کشور در ادامه سفر به استان اصفهان در آستان امامزاده سیدمحمد خمینی شهر حضور پیدا کرد. به گزارش فرصت آنلاین، حجت الاسلام علی محمدی در ابتدای بازدید ضمن ادای احترام به مقام شهدای هشت سال دفاع مقدس که در جوار این امامزاده دفن شده اند در قطعه مدافعان حرم لشکر فاطمیون حضور پیدا کرد و تربت پاک این شهیدان را گلباران کرد. وی در ادامه ضمن زیارت امامزاده سیدمحمد بن زید بن امام علی بن الحسین (علیه السلام) ضریح مطهر آن حضرت را غبارروبی و عطرافشانی نمود.

وی دراین بازدید با اشاره به اقدامات این سازمان گفت:فعالیتهای عمرانی در اولویت این سازمان قرار دارد و درحال حاضر در حدود۴ هزار نقطه کشور اقداماتی در جهت زیرساختهای عمرانی در حال انجام است ودرکنار آن خدمات رفاهی،درمانی وبهداشتی و فعالیتهای فرهنگی در دستور کار این سازمان قرار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین علی محمدی با بیان اینکه آستان امامزادگان از قطبهای گردشگری کشور محسوب می شود و باید مردمی اداره شوندافزود:آستان برخی امامزادگان به جهت بنا و برخی به دلیل قرار گرفتن در مناطق با آب و هوای مناسب مورد اهتمام و اشتیاق گردشگران قرار گرفته است.

وی برگزاری نماز جماعت،پاسخگویی به سوالات و ویژه برنامه های عزاداری روزهای تاسوعا و عاشورا، تعبیه قرارگاه فرهنگی وبصیرت عاشورایی را از اقدامات این سازمان در آستان امامزادگان برشمرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی،در ادامه به فعالیت های اشتغالزایی در این سازمان هم اشاره کرد وگفت:در جهت تولید و اشتغال مراکز اقتصادی،تولید فرآورده های لبنی و تولید محصولات کشاورزی در برخی استانها راه اندازی شده است.

jalase9696

photo 2017 09 21 08 54 36
رییس سازمان اوقاف و امورخیریه کشور همچنین در نشست با مسوولان شهرستان خمینی شهر و برخی کارشناسان اداره اوقاف استان اصفهان شرکت کرد و با اشاره به مبارزات و مقاومت های مردم مسلمان ایران در مقابل قلدری های آمریکا گفت: برای دستیابی به عزت و قدرت شرطی وجود دارد و آن راهی است که امام راحل برای ما مشخص کرده که در ادامه راه اهل بیت (ع) است. ما باید به این راه ایمان، اعتقاد، باور داشته باشیم و در آن مسیر حرکت کنیم.

sh.hogagi96

گفتنی است پدر و مادر شهید محسن حججی نیز حجت الاسلام محمدی را در سفر به خمینی شهر همراهی کردند. تقدیر از حجت الاسلام قربانی رئیس اداره اوقاف خمینی شهر نیز از دیگر برنامه های این سفر چند ساعته بود. 

ghorbani969696