نسبت به حجاب و عفاف حساسیت بیشتری نشان دهید

ارسال در در شهر

گله مندی درمورد نبودن فرماندار در شهرستان، تذکر درباره تعیین کابینه دولت جدید، روز ملی حجاب و عفاف از جمله مطالبی بود که در خطبه های نماز جمعه روز 16 تیر بیان شد.
به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین آیت ا... شیخ عباس رحیمی در خطبه های این هفته گله مندی کرد و گفت: قبلاً به استاندار تذکر دادیم ولی عملی نشد. حال به وزیر کشور می گوییم شهرستان خمینی شهر با 350 هزار نفر جمعیت چهار ماهست که «فرماندار» ندارد.
سر اینکه چه خطی و چه جناحی باشد، دعوا دارید؟ افرادی را نماینده شهرستان معرفی می کنند، آنان قبول نمی کنند. عده ای را هم آنان قبول می کنند، نماینده قبول نمی کند. حلش کنید دیگر. یکی کوتاه بیاید. کمی نماینده کوتاه بیاید. مشکلات مردم را حل کنید. امید داریم حضرات به این شهرستان و مشکلات آن بیشتر توجه کنند.
امام جمعه شهرمان با اشاره به 21 تیر روز ملی حجاب و عفاف گفت: این روز در تقویم آمده تا واقعه تیرباران مردم معترض کشف حجاب در مسجد گوهرشاد توسط رضاشاه در سال 1314 فراموش نشود هم اینکه مسؤولان نسبت به مسأله حجاب و عفاف حساسیت و جدیت بیشتری نشان دهند و به بهانه آزادی از برخی مسائل کوتاه نیایند.
در پایان از تمامی خواهران بزرگوار دعوت شد در مراسمی به همین مناسبت در ساعت 9:30 صبح چهارشنبه 21 تیر 1396 در مصلای نماز جمعه شرکت نمایند.