ضیافت افطار هنرمندان بسیجی خمینی شهر

ارسال در در شهر

ضیافت افطار هنرمندان بسیجی خمینی شهر با حضور اهالی شعر، موسیقی، تئاتر برگزار شد و از استعدادهای در رشته های هنری نیز تجلیل به عمل آمد.
به گزارش  فرصتآنلاین به نقل از صاحب نیوز؛ محفل شعر، موسیقی و تقدیر از استعدادهای درخشان کانون بسیج هنرمندان خمینی شهر شامگاه دوشنبه، در خانه تاریخی سرتیپ سدهی برگزار شد.
معاونت بسیج هنرمندان استان اصفهان، افزود: شهرستان خمینی شهر از توان هنری بالایی برخوردار است و شناخت استعدادهای درخشان هنری از برنامه های بی نظیر این کانون است.
وی از راهیابی یکی از گروه های نمایش این کانون و کسب چند عنوان کشوری در دوازدهمین جشنواره تئاتر بسیج هنرمندان توسط کانون بسیج هنرمندان خمینی شهر در سال 95 یاد کرد و افزود: سال جاری کلیه برنامه های هنری بسیج استان اصفهان به صورت آموزش محور خواهد بود که این موضوع می تواند فرصت مناسبی برای هنرمندان مستعد شهرستان ایجاد نماید.

سلطانی اظهار کرد: هدف از تقدیر استعدادهای درخشان تشویق نوجوانان در زمینه های مختلف هنری می باشد.

عبدالله ذاکری مسئول بسیج هنرمندان خمینی شهر در ادامه گفت: بر اساس فراخوانی که در اوایل اردیبهشت ماه به اعضای شورای کانون داده شد 100 اثر در زمینه های عکاسی و ادیت عکس، بازیگری، مجری گری، خوانندگی، لباهنگ، موسیقی سنتی و اجرای تعزیه از نوجوانان رده سنی شش تا 14 سال به دبیرخانه کانون ارسال شد.

وی خاطر نشان کرد: پس از داوری توسط اعضای شورای کانون تعداد 18 نفر برگزیده و شایسته تقدیر معرفی شدند که کوچکترین فرد پوریا جعفری پور شش ساله در زمینه مجری گری و بزرگترین فرد علیرضا صفاریان 14 ساله در زمینه عکاسی و ادیت عکس منتخب شدند.