فاطمه و اشک هایش

ارسال در در شهر

"به نام خدایی که در کوچک ترین سنگ ها جای دارد

                                                            و نیز وسعت آرام دریاست"

 


اگر تا به حال دست افتاده ای را نگرفته ای، اگر تا به امروز آنهایی را که زیر چرخ این دنیا له می شوند نادیده گرفته ای، اگر عادت کرده ای به کارهای روزمره و تکراری، همین حالا وقت یک تغییر بزرگ است، وقت یک شروع، وقت قدم گذاشتن در مسیر یک "اولین"


فاطمه 15 سال بیشتر ندارد اما کلیه هایش را از دست داده است و طی مسیر گهگاه ناهموار این زندگی، بدون پشتوانه یک بدن سالم امکان پذیر نیست مخصوصا که فاطمه نمی تواند روی کمک پدرش هم چندان حسابی باز کند چراکه دیابت چشم های پدر را گرفته و مدتهاست مجبورش کرده تنها روی یک پایش بایستد. حالا فاطمه که خود با این تن رنجور باید عصای پدر باشد برای رهایی از این رنج بی پایان چشم به یاری تو دارد.


تو که می دانم خود در مسیر زندگی مدام با دست اندازها دست به گریبانی اما به قدر خرید یک بطری آب معدنی حتی دست فاطمه ای را که در ابتدای این مسیر پر پیچ و خم است بگیر و هرگز کوچکی قدمی که در این راه برمی داری شرمنده ات نکند.


اگر هر کدام از ما از خرید تنها یک بستنی بگذریم آن وقت دریایی از عشق و محبت خواهیم گسترد که طراوت نسیمش فاطمه و فاطمه ها را در نشاط و شادابی فروخواهد برد.


به کوچکی کمکی که می کنی فکر نکن به فاطمه فکر کن و چشمان معصومی که به دست توست و دست به کار شو.

 

€Â¢ مسوولان خیریه بقیت اله الاعظم (ویژه حمایت از بیماران کلیوی، سرطانی و صعب العلاج) طبق برنامه ای مدون به عیادت تک تک مددجویان خود می روند تا علاوه بر دلجویی از آنها از نزدیک با آلام و رنج های بیماران و خانواده هایشان آشنا شوند. مطلبی که در بالا خواندید روایت یکی از این عیادت هاست. گفتنی است این خیریه قریب به 2 هزار بیمار را تحت پوشش خود دارد.


€Â¢ اسامی مندرج در متن مستعار است اما روایت واقعی است و در شهر ما رخ داده است.

 

€Â¢ مردم خیراندیش و نوعدوست خمینی شهر می توانند کمک های خود را به حساب های خیریه بقیت اله الاعظم (عج) به نشانی زیر واریز نمایند:


شماره حساب بانک ملی: 0105290073006
شماره ملی کارت: 6037991199520606