۸۴۰ میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی در خمینی‌شهر پرداخت شد

ارسال در در شهر

سرپرست فرمانداری خمینی€Œشهر با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۳ هزار اشتغال€Œزایی در شهرستان انجام شده گفت: ۸۴۰ میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی در خمینی€Œشهر پرداخت شدکه این مبلغ به 168 نفر در قالب تسهیلات مشاغل خانگی پرداخت شد.
به گزارش فرصت آلاین مجتبی راعی در گفت€Œوگو با خبرنگار تسنیم در خمینی€Œشهر اظهار داشت: تعهد اشتغال دستگاه€Œهای اجرایی و ادارات شهرستان خمینی€Œشهر در سال گذشته 99 درصد انجام شد که درنتیجه 3 هزار و 232 شغل ایجاد شد.
وی گفت: اعتبار پیش€Œبینی€Œشده در سال96 برای اشتغال€Œزایی در شهرستان بالغ€Œبر 380میلیون تومان است و اعتباراتی نیز در اختیار ستاد اشتغال استان به€Œصورت شناور وجود دارد که در صورت جذب کامل اعتبار پیش€Œبینی€Œ شده و مبالغ مازادی نیز به شهرستان اختصاص پیدا می€Œکند.
سرپرست فرمانداری خمینی€Œشهر با بیان اینکه خمینی€Œشهر چهارمین شهرستانی است که بیشترین اعتبار اشتغال استان اصفهان را به خود اختصاص داده، افزود: دستگاه€Œهای اجرایی شهرستان باید تلاش برای جذب تسهیلات اختصاص داده€Œشده در خصوص اشتغال را با سرعت پیگیری و کامل اخذ کنند تا بتوانیم از تسهیلات شناور نیز برای شهرستان بهره€Œمند شویم.
وی با اشاره به نام€Œگذاری سال توسط رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت:
اصل و هدف ما در مجموعه مدیریت شهرستان تحقق شعار سال96 است که از مسئولان شهرستان خواسته€Œشده نظرات و پیشنهاد€Œها خود را در خصوص رسیدن به این هدف مطرح و ارائه کنند.
وی ادامه داد:
کمیته تحقق شعار سال 96 در فرمانداری شهرستان خمینی شهر تشکیل خواهد شد، ادارات باید فعالیت کارآفرینان و کسانی در حوزه اشتغال€Œزایی فعالیت می€Œکنند را در جهت کمک و حمایت از آنان در امور اداری و فرآیندها سهولت بخشند و گزارش عملکرد در حوزه اشتغال را به این کمیته ویژه ارائه دهند، همچنین راهکارها برای تحقق شعار سال بررسی شود.