اختصاص 800 میلیون تومان اعتبارملی حاشیه نشینی برای خمینی شهر

ارسال در در شهر

توافقات منظریه و اراضی چشمه لادر، شهرک پردیس و دوشاخ انجام شده است. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، رییس اداره راه و شهرسازی با اعلام این خبرگفت: از محل اعتبارات ملی حاشیه نشینی 800 میلیون تومان به شهرستان اختصاص داده شده است.  حافظ فرقان افزود: با مشارکت فرماندار و شبکه بهداشت دو محل جهت مرکز سلامت تعیین شده و سایر مراحل اجرایی آن در دست اقدام است.
وی احداث تقاطع غیر هم سطح در محل اتصال کمربندی قدیم به جدید و همچنین احداث تقاطع غیرهم سطح شهرک برق و الکترونیک به عنوان فعالیت های اداره راه و شهرسازی در حوزه راه نام برد و توضیح داد: طرح اول در حال حاضر 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان فروردین 96 سازه پل صد درصد اجرا می شود و کل عملیات اجرایی آن در صورتی که مشکل آزادسازی پیش نیاید تا پایان سال 96 تکمیل خواهد شد.
وی افزود: طرح دوم 10 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا آخر شهریور 96 سازه آن تکمیل می شود.
رییس اداره راه و شهرسازی به انجام مطالعات زمین شناختی در خصوص تونل گردنه دوشاخ اشاره کرد و افزود: طراحی این تونل به طول 800 متر در دستور کار قرار دارد.
وی تعداد مسکن های مهری که از طریق تعاونی های مسکن به متقاضیان واگذار شده است را 1288 واحد اعلام کرد. وی واگذاری زمین به شبکه بهداشت، دادگستری، اداره ثبت و سایر دستگاه های اجرایی اشاره کرد و افزود: پیگیری های جهت مجتمع های ارغوان و محله 7 و 8 منظریه داشتیم که با همکاری اداره ثبت مشکلات حل خواهد شد.
حافظ فرقان اعلام کرد: توافقات منظریه و اراضی چشمه لادر، شهرک پردیس و دوشاخ انجام شده است و به زودی شاهد نتایج اقدامات انجام شده خواهیم بود.
وی تامین سلامت سفرهای نوروزی، خط کشی کلیه محورها تا پایان امسال، نصب علائم ایمنی و آشکارسازی، نظافت راه ها، گشت زنی و حضور در حوزه استحفاظی تا پایان سال را از اقدامات اداره راه و شهرسازی در آستانه نوروز خواند.