مردم خمینی شهر در سالروز 9 دی راهپیمایی کردند

ارسال در در شهر

در این آیین مردم با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر فتنه گر بیزاری خود را از فتنه گران و حامیان آنها اعلام کردند.
به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین دبیر ستاد حقوق بشر در این مراسم گفت: این فتنه با پشتیبانی دشمنان جمهوری اسلامی برپا شد و آمریکا و استکبار در این عرصه شکست عظیمی خورد که تابحال تجربه نکرده بود.
محمد جواد لاریجانی با اشاره به اینکه نظام در مورد فتنه گران با رافت برخورد کرده افزود:هدف تادیب و پیشگیری است و انتقام از فتنه گران در دستورکار نیست.
معاون امور بین الملل قوه قضاییه گفت:فتنه ظلم بزرگ در حق انقلاب بود و مردم در 9 دی با بصیرت خود از حکومت اسلامی و ولایت فقیه دفاع کردند.
وی موقعیت شناسی و خودیابی،وظیفه شناسی و ولایت را سه رکن بصیرت دانست و افزود:تفاوت بی بصیرتی با انسان با بصیرت در این سه رکن است.
محمدجواد لاریجانی حکومت اسلامی را برگرفته از فقه در دین دانست و گفت:دشمنی دشمنان به همین خاطر است که این حکومت بر اساس مکتب اهل بیت است و تمام عزت امنیت قدرت ما از مکتب اهل بیت است چون دشمن با اسلام نوع دیگر مخالفتی ندارد .
وی افزود:جمهوری اسلامی حکومتی مشروع و ولی فقیه حاکم شرع و دفاع از آن واجب است.
و ی در ادامه با اشاره به اینکه منصبان حکومت در حکومت اسلامی مشروعیت خود را از ولی فقیه می گیرند و باید بازوی ولی امر باشند افزود: مسوولین نباید در حرف نام ولی فقیه را بر زبان آورند و در عمل به حرف او گوش ندهند.
وی با اشاره به اینکه در صنعت اتمی با نادیده گرفتن فرموده های مقام معظم رهبری آسیب دیدیم گفت: توانمندی اتمی ایران آسیب پذیر نیست.
وی گفت:در صنعت هسته ای آنچنان سربلند شدیم که دشمنان گفتند قد شما بیش از حد بلند شده و ساق پای خود را کوتاه کنید وبرجام یعنی نگرانی دشمنان اسلام برای سربلندی ایران بود.