13 آبان، روز «مرگ بر آمریکا»ی واقعی است

ارسال در در شهر

سیزده آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز و همچنین شهادت محمد حسین فهمیده و روز بسیج دانش آموزی محور اصلی خطبه دوم نماز جمعه این هفته خمینی شهر بود.
به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین آیت ا... شیخ عباس رحیمی 13 آبان را روز «مرگ بر آمریکا»ی واقعی دانست و تأکید کرد: مخصوصاً امسال باید بفهمانیم ما می دانیم آمریکا دشمن ماست و فریب لبخندهایش را نخورده ایم. آمریکا گرگ است و توبه گرگ مرگ.
نماینده ولی فقیه با اشاره به سالروز 13 آبان و مناسبت هایش گفت: یکی از مناسبت های این روز بازداشت امام خمینی(ره) به جرم افشاگریهای خیانتهای رژیم شاه است. این روز آغاز یک حرکت ملی بود. از طرفی روز بازداشت رهبر کبیر انقلاب اسلامی بود و از طرفی نشان دادن نفوذ آمریکا و وابستگی رژیم طاغوت به آن.
استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: الان نیز طاغوتهایی مانند آل سعود وجود دارند که حلقه به گوش آمریکا هستند. ریشه بدبختیهای مسلمانان آمریکاست. آمریکا شیطان بزرگ است و هیچگاه دوست ما نبوده و نخواهد بود.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان با اشاره به سالروز شهادت محمد حسین فهمیده و روز بسیج دانش آموزی گفت: دانش آموزان باید وارد صحنه شوند و بفهمانند که چقدر حسین فهمیده ها را می شناسند و عَلَمی را که دستش بود، برمی دارند. فقط نام مدرسه شان را «شهید حسین فهمیده» می گذارند یا واقعاً مانند او در صحنه اند و دوست انقلاب و دشمن آمریکا؟
خطیب جمعه ضمن تشکر از مردم بخاطر شرکت در مراسم دعای ندبه امامزاده سید محمد(ع)، از نمازگزاران دعوت کرد در برنامه های مختلف اجلاسیه شهدای شهرستان در این هفته بالاخص بادواره شهدای طلبه و روحانی در عصر یکشنبه حضور پرشور داشته باشند.