مطالبات شهرداری از دانشگاه صنعتی و مشکلات منظریه

ارسال در در شهر

مجمع نمایندگان استان با حضور استاندار اصفهان، نمایندگان استان وشهرستان ،برخی از مدیران کل ادارات و سازمان ها، تعدادی از فرماندهان نظامی و انتظامی و فرماندار خمینی شهر در دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر برگزار شد.


به گزارش خبرنگار فرصت آنلایندر این نشست که به میزبانی خمینی شهر برگزار شد ، فرماندارشهرستان وتعدادی ازنمایندگان ومدیران استانی گزارشهای از مسایل ومشکلات حوزه های خود طرح کردند. استاندار در حاشیه این جلسه و در جمع خبرنگاران برخی مشکلات شهرستان خمینی شهرمطرح شده دراین نشست راعنوان کرد دکتر زرگرپور گفت: تعیین قیمت زمین و اجرای تاسیسات زیربنایی شهرک های صنعتی و حل مشکلات منظریه با رفع اختلاف بین شهرداری خمینی شهر و اداره کل راه و شهرسازی از مهمترین مصوبات این جلسه بود.
وی در ارتباط باموضوع مطالبات شهرداری خمینی شهر از دانشگاه صنعتی گفت: اگر شهرداری خمینی شهر با مسؤولان دانشگاه صنعتی به تفاهم برسند مطالبات شهرداری از محل بودجه 2 هزار و 500 میلیاردی مطالبات شهرداری€Œها از دولت قابل پرداخت است،وی درعین حال گفت: متاسفانه مسوولان شهرستان و دانشگاه صنعتی با قوت این موضوع را پیگیری نمی€Œکنند.
وی تصریح کرد: طبق تبصره قانونی اگر شهرداری€Œها از دستگاه دولتی دیگری طلب داشته باشد در صورت تایید ذی€Œحساب می€Œتوان از بودجه دولتی مطالبات را تامین کرد.
به گفته استاندار دو سال قبل به مسؤولان دانشگاه صنعتی توصیه شد اگر بدهی دانشگاه صنعتی اصفهان توسط ذی€Œحساب تایید و نهایی شود، از محل بودجه دولتی این مطالبات به شهرداری خمینی€Œشهر پرداخت می€Œشود ولی متاسفانه این اقدام صورت نگرفت.


زرگرپور قیمت€Œگذاری زمین های شهرک صنعتی و رفع موانع برسررساندن تاسیسات زیربنایی به شهرک صنعتی خمینی€Œشهرتاپایان سال جاری رااز مباحث دیگرمطرح شده درجلسه مذکور اعلام کردوضمن تاکید بر مشکلات ومعضلات منظریه خمینی€Œشهرکه سال€Œهای سال است که حل نشده گفت: تلاش داریم معضل مردم و ساکنین شهرک منظریه را برطرف کنیم.
نماینده خمینی شهر در مجلس نیز با اشاره به برخی از مسایل و مشکلات شهرستان خمینی شهر گفت: بر اساس توافق شهرداری و مسوولین راه و شهرسازی مشکلات منظریه پس از گذشت 20 سال تا دوماه آینده حل می شود.


سیدمحمدجواد ابطحی افزود: تکمیل بیمارستان منظریه و رفع مشکلات مراکز بهداشت و درمان، طرح توسعه و ساخت مصلی نمازجمعه، ایمن سازی بلوار آزادگان، تکمیل زیرساخت های شهرک های صنعتی برق و الکترونیک و صنایع غذایی، احداث کلانتری جوی آباد و اصغرآباد، ساخت و توسعه جاده کمربندی، تکمیل طرح فاضلاب درچه و حل مشکلات ایستگاه پمپاژفاضلاب دستگرد از مهمترین نتایج این جلسه بود.


فرماندار خمینی شهر نیز در این جلسه ضمن اشاره به قابلیت های شهرستان به زیرساخت های فعالیت در شهر از جمله در شهرک صنعتی و منطقه لادر پرداخت.
در ادامه نشست سردار آقاخانی فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان گزارشی از دستاوردها و موفقیت های ستاد فرماندهی استان اصفهان ارائه و در پایان مسئولان ارشد در شبکه بهداشت و درمان استان اصفهان و مسئولین امنیتی به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در بهبود وضعیت استان اصفهان پرداختند.


حجت الاسلام موسوی لارگانی رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان نیز با بیان اینکه جلسات برای رسیدگی به مشکلات استان اصفهان به طور مرتب برگزار می گردد از دعوت خواهی از مدیران ارشد استانی جهت تبادل نظر، تعامل و بیان محدودیت ها و مشکلات حوزه های کاری خبر داد و تصریح کرد: با اتحاد و همدلی در بین نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان اجرایی انشا اله بر مشکلات غلبه خواهیم کرد.