درخواست جالب سردار قربانی از حاضران در همایش بزرگداشت شهدا

ارسال در در شهر

مسجد آیت اله صهری محله زاغ آباد مملو از جمعیت است و صدها نفر از اقشار مختلف مردم آمده اند تا گوش جان بسپارند به حرف های کسی که 35 سال پیش شبی از همین شب های اردیبهشتی پا به پای شهیدی برخاسته از محله زاغ آباد که خیلی زود تبدیل به آبروی محله، شهر و کشورش شدند، تپه های استراتژیک مَدَن را فتح کردند. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، شامگاه 31 اردیبهشت مسجد آیت اله صهری میزبان یکی از رزمندگان دفاع مقدس بود که امروز در کسوت مشاور رییس ستاد کل نیروهای مسلح به خمینی شهر آمده بود تا یاد و نام «غلامرضا موذنی» طراح عملیات موفقیت آمیز فتح تپه های مدن و 113 شهید خمینی شهری عملیات بیت المقدس را باز هم برای این مردم زنده کند.

IMG 6472
سردار مرتضی قربانی بخش ابتدایی سخنان خود را به بازگویی خصوصیات اخلاقی و شخصیتی شهید موذنی پرداخت. صحبت از شهید رضا ابراهیمی به عنوان یکی دیگر از سربازان جبهه ذوالفقاریه نیز زینت بخش این مراسم بود.
سردار قربانی در ادامه به عملیات بیت المقدس پرداخت و درباره رزمندگان خمینی شهری این عملیات نیز سخن گفت.


قول سردار قربانی راجع به پیگیری مشکلات پادگان امام حسین (ع) و درخواست این سردار دوران دفاع مقدس از نزدیک به 1500 شخص حاضر در جلسه در بخش پایانی سخنانش از جمله بخش های جالب این برنامه بود. سردار قربانی پس از اینکه از همگان خواست برای زدودن کینه های سیاسی از دل خود با بغل دستی های خود دیده بوسی کنند، خود با فرمانده بسیج انصار الحسین مصافحه کرد.

 IMG 6495

IMG 6497
بر اساس همین گزارش همزمان با برگزاری این همایش تصاویر شهدای خمینی شهری عملیات بیت المقدس و جبهه ذوالفقاریه آبادان و همچنین شهدای محله ورنوسفادران زینت بخش جای جای خیابان امام شمالی شده بود.در حاشیه یادواره مذکور نمایشگاهی  نیز از تجهیزات نظامی تفحص شده، در معرض دید مردم قرار گرفت.

IMG 6481
گفتنی است این مراسم توسط پایگاه بسیج انصار الحسین محله ورنوسفادران برگزار شد.

IMG 6467