کلنگ ساختمان جدید هلال احمر خمینی شهر به زودی به زمین زده می شود

ارسال در در شهر

 همایش تجلیل از زحمات اعضای داوطلب نمونه نجاتگران و جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان خمینی شهر به مناسبت هفته گرامیداشت هلال احمر برگزار شد. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، رییس حوزه داوطلبان هلال احمر استان در این همایش طی سخنانی به ساخت سه پایگاه جاده ای هلال احمر مورچه خورت توسط خیّران، پایگاه سه راهی مبارکه توسط شرکت فولاد مبارکه و پایگاه بزرگراه شهید خرازی با کمک 700 میلیونی یک خیّر گفت: پیشنهاد می دهم جلسه ای با حضور خیّران و مسئولان خمینی شهر به منظور ساخت پایگاه جاده ای لادر تشکیل شود.


سلیمی افزود: پرداخت این مبالغ برای خیّران خمینی شهر ناچیز است چنانچه آقای محب محمدی به عنوان یکی از خیران هلال احمر شهرستان با اقدام به پرداخت دیه ای که بر عهده یک جوان هلال احمری بود، او را از زندان نجات داد.


وی که به نمایندگی از دکتر مومنی رییس هلال احمر استان در جمع جمعیت هلال احمر خمینی شهر حاضر شده بود، ادامه داد: به خاطر فعالیت های خوب مردم خمینی شهر و اداره هلال احمر این شهرستان، همیشه احساس خوبی از حضور در خمینی شهر دارم و ارادت مردم حسینیه ایران به ائمه معصومین (ع) در عزاداری ها و جشن هایی که به این مناسبت ها برگزار می کنند، مشهود است.


فرماندار خمینی شهر نیز در این همایش که در باغ بانوان برگزار شد با تبریک اعیاد شعبانیه و هفته هلال احمر و تشکر از دکتر محقق رییس پیشین هلال احمر خمینی شهر به حضور دو ساله خود در شهرستان اشاره کرد و گفت: متاسفانه ساختمان کنونی هلال احمر بسیار قدیمی است و با پیگیری های صورت گرفته، نقشه آن آماده شده و امیدورایم امسال با کمک شهرداری بتوانیم کلنگ ساختمان جدید آن را بزنیم.


رضوانی با تاکید بر کمک به ساخت این مرکز از طریق اعتبارات تملک دارایی و ماده 180 گفت: یکی دیگر از مشکلات این اداره نبود پایگاه جاده ای در لادر است که در بازدیدی که در عید از این مکان داشتم متاسفانه شاهد استقرار امدادگران در کانکس بودم.


وی با اشاره به ساخت پایگاه جاده ای قرقچی در 20 سال گذشته گفت: نجات یک انسان کار بسیار ارزشمندی است و درخواست دیگر من از آقای تاج دره به عنوان رییس هلال احمر شهرستان، بومی سازی نیروهاست. مستخدمین این اداره باید خمینی شهری باشند.


تجلیل از خیّران نمونه هلال احمر خمینی شهر حاج امید محب محمدی، اصغر قارایی، سید اصغر بنی هاشمی و همسرشان خانم موگویی و همین طور خانم موسوی از جمله برنامه های این همایش بود. در ادامه این همایش که با برگزاری نماز مغرب و عشا به جماعت و دف نوازی گروه پاسارگاد به سرپرستی رضایی همراه بود، از داوطلبان پایگاه های جاده ای لادر، سه راهی درچه و بختیاردشت در ایام نوروز با اهدای لوح و هدایا تقدیر شد.


گفتنی است این مراسم با حضور جمعی از خیّران شهرستان، پریشانی رییس شورای شهر خمینی شهر، شهردار حاج حیدری و برخی دیگر از مسوولان شهرستان همراه بود.