700 نخبه خمینی شهر دست پرورده معلمان هستند

ارسال در در شهر

طی جشن باشکوهی از 6 هزار و 500 معلم مشغول به کار و باز نشسته خمینی شهر تقدیر شد. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، این جشن برای دومین سال توسط شهرداری و سازمان رفاهی تفریحی با همکاری اداره آموزش و پرورش و با حضور قائدی ها مدیر کل آموزش و پرورش استان در منطقه لادر برگزار شد. اجرای آهنگ های مختلف توسط خواننده شهیر اصفهانی علیرضا افتخاری، اجرای نمایش رزمی و اجرای سرود توسط گروه سرود مدرسه مهاد از جمله برنامه هایی بود که در این آیین برگزار شد. تجلیل از دو نخبه شهرستان؛ پروفسور جعفری و دکتر عمادی برنده جایزه جهانی بنیاد علمی کلاین فوگلباخ سوییس، تقدیر از معلمان نمونه و معلمان پیشکسوت و همچنین سه عضو شورای شهر که در کسوت معلمی هستند از دیگر برنامه های این آیین بود.


مدیرکل آموزش و پرورش استان طی سخنانی خمینی شهر را شهرستانی صاحب مشاهیری پرآوازه خواند و با تاکید بر اینکه فرهنگیان این شهرستان در کلیه ارزیابی ها موفق ظاهر شده اند، فرهنگیان خمینی شهر را نیز مایه افتخار دانست. قائدی ها در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع معلمان، گفت: زیباترین حرف ایشان این بود که کار معلمی از جنس عشق است و نمی توان آن را با چیزی مقایسه کرد.


شهردار حاج حیدری نیز در این مراسم طی سخنانی از وجود 700 نخبه در شهرستان خبر داد و گفت: در مراسم مختلف از این نخبگان تجلیل خواهیم کرد. وی با بیان اینکه این نخبگان دست پرورده معلمان هستند گفت: برای شهرداری مایه افتخار است که برای دومین سال متوالی برگزاری جشن بزرگ روز معلم را برعهده می گیرد. شهردار در ادامه با اشاره به اجرای یکصد طرح در طی دو سال و نیم در سطح شهر از معلمان خواست تا با آگاهی بخشی به دانش آموزان، شهرداری را در مدیریت شهری کمک کنند.


خانم پریشانی رییس شورای شهر خمینی شهر و بدیهی رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان از دیگر مسوولانی بودند که به پشت تریبون رفته و از زحمات معلمان تشکر کردند.