11 هزار نیرو امنیت و نظم انتخابات 7 اسفند را تامین می کنند

ارسال در قضایی و انتظامی

فرمانده نیروی انتظامی استان در نشست خبری با خبرنگاران از آمادگی 11 هزار نیرو برای برقراری نظم و امنیت در انتخابات 7 اسفند خبر داد. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، سردار عبدالرضا آقاخانی در همین رابطه افزود: تا کنون تمامی اصول و قوانین از جانب نامزدها رعایت شده و هیچگونه گزارشی مبنی بر تخلف از قانون در سراسر استان به ما گزارش نشده است. وی وجود این امنیت و آرامش را نشانه همدلی و همزبانی مسوولان خواند.


فرمانده نیروی انتظامی که روز پنجم اسفند با خبرنگاران سخن می گفت،  با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی وظیفه برقراری امنیت در هزار و 828 شعبه اخذ رأی را بر عهده دارد گفت: امنیت در نقاط حساس به صورت ویژه تامین خواهد شد.


سردار آقاخانی افزود: نیروهای تأمین امنیت انتخابات که از یک ساعت قبل از شروع انتخابات در شعب حاضر خواهند بود، در قرارگاه امام علی (ع) هدایت می€Œشوند. این قرارگاه€Œ با سیستم€Œهای باسیم، بی€Œسیم و سامانه€Œهای 110 و 197 جوابگوی مشکلات خواهد بود. وی از آمادگی 48 تیم بازرسی شعب انتخاباتی در سطح استان خبر داد.
فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان از مجموعه سپاه پاسداران و مجموعه بسیج به دلیل کمک به نیروی انتظامی در برگزاری انتخابات تشکر کرد.


سردار آقاخانی در بخش دیگری از سخنانش به برقراری نظم و امنیت در چهارشنبه آخرسال به عنوان ماموریت دیگر نیروی انتظامی پس از انتخابات و با توجه به فرارسیدن روزهای آخر سال اشاره کرد و گفت: امسال نیز انتظار می رود این روز با همکاری مردم همچون سال گذشته با آرامش طی شود.


وی در ادامه از به کار گرفته شدن 10 هزار نیرو برای برقراری نظم و امنیت در نوروز 95 در سراسر استان خبر داد و تاکید کرد: امسال با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر ایجاد امنیت جاده ای، تدارک وسیعی را در زمینه ایجاد امنیت جاده ای و همچنین امنیت معابر درون شهر و منازل در دستور کار داریم.


فرمانده نیروی انتظامی استان از کاهش محسوس جرایم در سطح استان خبر داد و برقراری یک میلیون و 500 هزار تماس مردم با 110 را نشانه این دانست که پلیس در دل مردم جا دارد.
سردار آقاخانی ادامه داد: تصادفات جاده ای درون شهری استان امسال با 13 درصد کاهش فوتی و برون شهری ها با 4درصد کاهش فوتی همراه بوده و همچنین دستگیری سارقان 43 درصد افزایش و دستگیری قاتلان 33 درصد افزایش داشته است.

 

کشف دو باند سرقت حرفه ای  توسط نیروی انتظامی استان اصفهان
وی همچنین با تاکید بر اینکه در سال جاری موج عظیمی علیه مواد مخدر در نیروی انتظامی به پا خاست از افزایش 13 درصدی کشفیات مواد مخدر نیز خبر داد.
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه دو باند سرقت که در چند استان فعالیت داشته اند توسط نیروی انتظامی استان اصفهان دستگیر شده اند، افزود: یک باند با 100 فقره سرقت منزل و یک باند با سابقه 110 فقره سرقت خودرو دستگیر شدند.


سردار آقاخانی به کشف چند مورد زمین€Œخواری در سطح استان نیز اشاره کرد و گفت: سه مورد کشف زمین€Œخواری داشته€Œایم که شامل کشف 336 هزار و 714 متر مربع، 3 هزار  و 822 مترمربع و 10 هزار متر مربع زمین کشف شده است.


وی با بیان اینکه کشفیات مهمی در قاچاق سوخت نیز صورت گرفته، افزود: تا کنون 600 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شده است.Â