بیشترین تلفات تصادفات درون شهری پس از اصفهان درکاشان، نجف‌آباد و خمینی‌شهر

ارسال در قضایی و انتظامی

برنامه‌های پلیس راهور استان اصفهان در ایام نوروزاعلام شدبه گزارش خبرنگار فرصت آنلاین به نفل از خبرگزاری مهر رئیس پلیس راهور استان اصفهان در نشست خبری که به مناسبت اعلام برنامه‌های پلیس راهور استان اصفهان در ایام نوروز برگزار شد با اشاره به اجرای طرح نوروزی پلیس راهور از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ماه سال ۹۴ اظهار داشت: در اجرای این طرح ۳۰۰ دستگاه خودروی پلیس به همراه ۸۰۰ نفر نیرو بکار گرفته خواهد شد.
سرهنگ غلامی با اشاره به راه اندازی ایستگاه‌هایی در ورودی‌های شهر اصفهان برای راهنمایی مسافران افزود: همچنین برای رفاه حال مسافران وسایل نقلیه عمومی برای جابجایی گردشگران از ورودی شهر تا محل اسکان در نظر گرفته‌شده است.
وی با اشاره به استقرار نیروهای پلیس راهور در نقاط حادثه خیز شهر اصفهان ادامه داد: این نیروها بیشتر در خیابان آتشگاه، خیابان امام خمینی (ره) و خیابان جی مستقر خواهند شد.
سرهنگ غلامی با تاکید بر اینکه پس از اصفهان شهرهای کاشان، نجف‌آباد و خمینی‌شهر بیشترین تلفات تصادفات درون شهری را به خود اختصاص داده‌اند،یادآور شد: بیش از ۶۰ درصد از تصادفات درون شهری که منجر به فوت می‌شوند مربوط به موتورسواران است.
وی گفت: اعمال قانون در طرح زوج و فرد اصفهان از ۱۵ فروردین ماه سال آینده آغاز خواهد شد.
رئیس پلیس راهور استان اصفهان در رابطه با ایجاد ناهنجاری‌های اجتماعی توسط برخی از رانندگان اعلام کرد: با ۴ هزار خودروی ایجاد کننده آلودگی صوتی، ۳۰۰ خودروی حمل کننده حیوانات و ۳ هزار خودرو با شیشه‌های دودی در سال جاری برخورد شده است.