شایعه خمینی شهری بودن عاملان اسیدپاشی در اصفهان کذب است

ارسال در قضایی و انتظامی

 به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین،  شبکه های اجتماعی به ویژه شبکه های اجتماعی تلفن های همراه با بی تعهدی شایعاتی را مبنی بر دستگیری عاملین و انتساب آن به گروه ها و مناطق به ویژه خمینی شهر انتشار داده اند و همشهریان ازطریق ایمیل وتماس تلفنی خواستار اطلاع رسانی فرصت آ نلاین در این مورد شده اند. سرهنگ شهریاری مسوول دفتر خبری نیروی انتظامی استان در پاسخ به سوال خبرنگار فرصت آنلاین در مورد صحت و سقم این شایعات گفت: تاکنون هیج کس در رابطه با اسید پاشی دستگیر نشده وآنچه گفته می شود شایعه بوده و  شایعه سازان قابل پیگیری هستند. در همین رابطه سرگرد میرحیدری معاونت اجتماعی نیروی انتظامی شهرستان نیز در پاسخ سوال تلفنی خبرنگار ما شایعات انتشار یافته را کذب اعلام کرد و گفت: تا کنون سرنخ های خوبی به دست آمده اما کسی دستگیر نشده است و هویت و محل سکونت فرد یا افراد عامل اسیدپاشی مشخص نیست.
گفتنی است روز گذشته چند خبر و روایت ضد و نقیض از تعداد قربانیان انتشار یافته ولی همه موارد در شهر اصفهان و اطراف خیابان بزرگمهر صورت گرفته و قربانیان خانم بوده اند ،نکته قابل توجه اینکه  مردم اطلاع درستی از چگونگی امدادرسانی به قربانیان ندارند، کارشناسان اعلام می کنند به مجرد ریختن اسید به هر نقطه از بدن باید با آب فراوان و به مدت 20 دقیقه محل را شستشو داد.
گفتنی است این عمل ضد بشری واکنش شخصیت های سیاسی، هنری و فرهنگی از جمله اصغر فرهادی کارگردان سرشناس خمینی شهری را برانگیخته است،وی  طی بیانیه ای از پزشکان و متخصصان ایران و سراسر جهان درخواست کرده به کمک قربانیان بشتابند.