سارق جواهرات کودکان دستگیر شد

ارسال در قضایی و انتظامی

به گزارش فرصت به نقل از شهر خبر، به دنبال اعلام وقوع سرقت های متعدد طلا و جواهرات کودکان در شهرستان های خمینی شهر، فلاورجان و نجف آباد بررسی موضوع با نظارت قرارگاه مبارزه با سرقت پلیس در دستورکار ماموران پلیس آگاهی این استان قرار گرفت وآنان تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز کردند.


در جریان تحقیقات پلیسی، 10 تیم ویژه گشت کمین و شکار راه اندازی و به شهرستان های مذکور اعزام شد و سرانجام کارآگاهان موفق به شناسایی مخفیگاه سارق در یکی از محلات شهرستان خمینی شهر شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی پلیسی وی را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.


همچنین در بازرسی از مخفیگاه متهم دو حلقه النگو و یک جفت گوشواره به همراه قیچی قند شکن که از آن برای برش جواهرات استفاده می‌شد، کشف و ضبط شد.

سرهنگ خسروی رییس پلیس آگاهی استان اصفهان با تایید این خبر گفت: پس از انتقال متهم به مقر انتظامی وی به ده ها فقره سرقت طلاجات اطفال اقرار کرد و گفت که به بهانه پرسیدن آدرس یا قول خرید تنقلات آنان را اغفال کرده و طلا و جواهرات آنان را ربوده است.

 

خسروی با بیان اینکه پس از تشکیل پرونده متهم به مراجع قضایی معرفی شد، به خانواده ها توصیه کرد که از آویختن زیور آلات قیمتی به کودکانشان خودداری کنند، لوازم بازی گران قیمت کودکان را فقط در نقاط حفاظت شده و تحت نظارت خود به آن ها بدهند و تنها در صورت نیاز موبایل در اختیار کودکانشان قرار دهند.

 

وی همچنین از خانواده‌ها خواست که به کودکانشان بیاموزند که هیچ گونه خوراکی را از افراد غریبه قبول نکنند و به بهانه های گوناگون مثل خرید بستنی یا غیره به دنبال افراد غریبه نروند. همچنین هنگام رفتن به مهد کودک یا مدرسه یا موقع برگشت، فقط سوار سرویس خود شوند و در صورتی که راننده تغیر کرده است والدین یا مسئولین مهد یا مدرسه را در جریان بگذارند.