دستگيري فالگير شياد در خميني شهر

ارسال در قضایی و انتظامی

falgiriبا تلاش ماموران انتظامي پليس اطلاعات  و امنيت عمومي شهرستان خميني شهر يك نفر شياد و فالگير شناسايي شد.

 

سرهنگ "حسن ياردوستي" فرمانده نيروي انتظامي شهرستان خميني شهر در تشريح موضوع اظهار داشت: در پي تماس تلفني تعدادي  از شهروندان مبني بر اينكه فردي به نام "براتعلي –ص" ملقب به دكتر با نوشتن اورادي نامفهوم و فروش آنها به مراجعه كنندگان اقدام به رمالي و فالگيري مي نمايد بلافاصله شناسايي و دستگير ي نامبرده در دستور كار ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: مأموران با انجام كار اطلاعاتي و همكاري خوب مردمي، فردي شياد و كلاهبردار را شناسايي و در يك اقدام غافلگيرانه وي را دستگير كردند.

وي يادآور شد: در بررسي هاي اوليه مشخص گرديد متهم 14 فقره سابقه كيفري به اتهامات تي نظير سرقت، مواد مخدر و ... داشته و چندين بار به زندان رفته است.

سرهنگ "ياردوستي " تصريح كرد «رمال و شياد دستگير شده جهت سير مراحل قانوني به همراه پرونده تحويل مقامات قضايي شد.

فرمانده نيروي انتظامي شهرستان خميني شهر در پايان ضمن قدر داني از مشاركت و همكاري خوب شهروندان در شناسايي و دستگيري مجرمان بيان نمود: شهروندان خام حرف هاي اين گونه افراد فرصت طلب نشوند و زود زواياي زندگي خود را براي آنها بازگو نكنند چه بسا زندگي هاي كه بر اثر گوش كردن به حرف هاي پوچ و توخالي اين افراد شياد از هم پاشيده شده است، از عموم مردم اين انتظار را داريم در صورت برخورد با چنين افرادي حتماً با تلفن  110 تماس گرفته تا در كوتاه ترين زمان نسبت به دستگيري آنان اقدام گردد.