سارقی که نتوانست طلاها را آب کند

ارسال در قضایی و انتظامی

مردی که اقدام به سرقت 200 میلیون ریال طلا و جواهرات از خانه های شهروندان کرده بود قبل از اینکه بتواند این اموال را به فروش برساند طی عملیاتی توسط پلیس خمینی شهر دستگیر شد.
به گزارش فرصت آنلاین، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان با اعلام این خبر افزود: سارق قصد فروش طلا و جواهرات مسروقه به یک طلافروشی را داشت که ماموران در محل حضور یافته و او را دستگیر کردند.
سرهنگ علی جعفری نژاد گفت: متهم که چاره ای جز اعتراف نداشت در تحقیقات صورت گرفته به سرقت 200میلیون ریال اموال منازل شهروندان شامل طلا و جواهر و وجه نقد اعتراف کرد.

وی خاطر نشان ساخت: به منظور جلوگیری از سرقت منزل به شهروندان توصیه می کنیم از نگهداری وجوه نقد زیاد، اشیای قیمتی و اسناد و مدارک در منزل و محل هایی که سارقان به سهولت به آنها دسترسی پیدامی کنند، خودداری نمایند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان افزود: در صورتی که شهروندان مجبور به نگهداری این اشیا در منزل خود هستند لازم است از گاوصندوق هایی که از استحکام و ایمنی بالایی برخوردارند و داخل دیوار تعبیه و قابل جابجایی نمی باشند استفاده کنند و قبل از خروج از منزل هر گونه رفت و آمد و پرسه زدن افراد مشکوک در محل سکونت خود را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.