کشف بي سابقه بيش از نيم تن کراک در خمینی شهر

ارسال در قضایی و انتظامی

crack2دو هفته قبل سخنگوي سخنگوي قوه قضاييه در نشست با خبرنگاران از كشف بي سابقه اي در كشور خبر داد.

محسني اژه اي با اشاره به اين مطلب كه يك زوج در اصفهان به جرم حمل و نگهداري مواد مخدر از نوع كراك بازداشت شدند، گفت: در مرحله اول از اين افراد 20 كيلوگرم كراك كشف و ضبط شد. وي ادامه داد: پس از كشف اين ميزان كراك محل سكونت اين افراد مورد بازرسي قرار گرفت و مشخص شد بيش از 600 كيلوگرم كراك در خانه محل سكونت اين افراد انبار شده است.

محسني اژه‌اي گفت: پس از كشف اين ميزان كراك به دليل بالا بودن اين ميزان به مسئولان دستور داديم تا بار ديگر مواد مخدر كشف شده را بررسي كنند تا مبادا اين مواد مخدر خالص نباشد اما مشخص شد تمام 600 كيلوگرم مواد خالص است و بايد ديد چه تعداد از جوانان را مي‌تواند اين ميزان مواد مخدر آلوده كند.

البته تعجب مسئولان از اين حجم بالاي كراك قابل درك است اگر بدانيم كه براي استحصال اين ميزان كراك به دهها تن كوكائين نياز است و البته كراك ايراني از هروئين بدست مي آيد..

بر اساس آمار، روزانه بطور متوسط 6 و نيم كيلو كراك در كشور كشف مي شود و كشف بيش از نيم تن حاكي از تلاش گسترده دشمنان براي ترويج مصرف اين ماده خطرناك است.

اما خبرهاي تكميلي حاكي است اين ميزان كشف در شهرستان توسط اقدامات اطلاعاتي سربازان گمنام امام زمان صورت گرفته است.

در همين رابطه فرماندار  خميني شهر در جلسه شورای اداري شهرستان ضمن تقدير و تشكر از اقدامات اداره كل اطلاعات استان و شهرستان گفت: «اين اقدام يك عمليات بزرگ و نشان دهنده نفوذ و اقتدار اطلاعاتی و امنيتي نيروهاي ماست.»

وي افزود : «سربازان گمنام امام زمان باعث حفظ امنیت و رفع همه خطرهاي مختلف از نظام و مردم ما شده اند.»

فرماندار خميني شهر افزود:  افتخارات و قدرت ايمني دستگاه اطلاعات ما در پيشاني تمام دستگاههاي امنیتي جهان مي درخشد كه دستگيري شهرام جزايري و انهدام باند ريگي از آن نمونه است.»

شايان ذكر است به نقل از يك منبع آگاه، اين مواد از مرزهاي شرقي كشور توسط اتباع بيگانه خارجي وارد شهرستان خميني شهر شده است و در اين رابطه سه نفر دستگير شده اند.

بنا بر همين گزارش يك خانم كه در حال توزيع و انتقال اين مواد بوده توسط مأمورين امنيتي بازداشت شده است.