نامزدها از احساسات مردم جهت جمع آوری رای سوء استفاده نکنند

ارسال در قضایی و انتظامی

جلسه هماهنگی فعالیت های تبلیغاتی در فضای مجازی به ریاست سرپرست فرمانداری و با حضور رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان، نماینده هیات نظارت بر انتخابات، رییس اداره اطلاعات، رییس پلیس فتا و سایر مسؤولین مربوطه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، رییس اداره اطلاعات شهرستان در این جلسه با بیان این که اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی را نباید زیر سوال برد افزود: با توجه به اصول و ارزش های انقلاب و شهدا که هر چه داریم از آنهاست واین آزادی دستاورد خون شهدا می باشد باید مورد توجه قرار گیرد. با توجه به این که این شهرستان از حساسیت خاصی برخوردار است و مردم آن مذهبی می باشند نباید ازاین احساسات جهت جمع آوری رای سوء استفاده گردد.

رییس پلیس فتای شهرستان نیز به تشریح عناوین مجرمانه تبلیغاتی پرداخت.
گفتنی است با توجه به این که نشر محتوای مجرمانه نظیر هر گونه توهین، تهمت و افترا (انتشار اسرار از جمله از سوی نامزده و طرفداران آنها) طبق قانون مجازات اسلامی و قانون جرایم رایانه، در فضای مجازی ممنوع است و با متخلفین طبق مقررات برخورد می گردد، مقرر شد این موضوع از سوی مدیران گروه های اجتماعی در فضای مجازی و خبرنگاران مورد توجه قرار گیرد.

همچنین در این جلسه ضمن تاکید بر رعایت مفاد دستور العمل فعالیت های تبلیغات انتخاباتی در فضای مجازی، مقرر شد اشکالات دستور العمل ابلاغی جمع بندی و به استان منعکس شود.