كاهش 18درصدي تلفات تصادفات با همکاری همياران پليس

ارسال در قضایی و انتظامی

دومین طرح همیاران پلیس با همکاری آموزش و پرورش در دبستان شهریاری برگزار شد. به گزارش خبرنگار فرصتt مدیردبستان شهریاری دراين باره گفت: هدف از اين طرح آموزش به دانش آموزان آينده ساز كشور در مورد گذاشتن كلاه ايمني در موتورسواري و بستن كمربند ايمني در حين رانندگي است.
قصری در ادامه گفت: از نیروی انتظامی خواستار تداوم این طرح هستيم تا براي دانش آموزان و خانواده هاي آنها رعايت نكات ايمني رانندگي فرهنگ سازي گردد. در این مراسم رئيس پلیس راهور شهرستان گفت: طرح نظم اجتماعی با محوریت برخورد با موتورسوارانی که بدون کلاه ایمنی و رانندگانی که بدون بستن کمربند ایمنی رانندگی می کنند توسط همیاران پلیس انجام می شود.
عسكريان در ادامه گفت: طرح زمستانه همياران پليس با تذكر به والدين آنها در حال انجام است كه طي اين طرح والدين بايستي بستن زنجیر چرخ و معاینه فنی خودروها را جدي بگيرند.


وي گفت: در شهرستان 60 تا 70 درصد تصادفات برای موتورسوارانی رخ داده است که بدون کلاه ایمنی بوده اند كه با كمك همياران پليس تا كنون 18 درصد از تلفات تصادفات كاهش يافته است.


 معاونت آموزش ابتدایی، حراست و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان، مسئولان راهور و هلال احمر شهرستان  به همراه کادر دبستان و خانواده دانش آموزان حضور داشتند.
در پایان برنامه از همیاران پلیس دبستان تشکر و قدردانی شد.