اعضای هیات اجرائی انتخابات خمینی شهرشناخته شدند

ارسال در قضایی و انتظامی

طی هفته گذشته فرماندار شهرستان به عنوان ریاست هیات اجرایی انتخابات شهرستان در دو جلسه جداگانه به موضوع انتخابات پرداخت وی در جلسه برنامه ریزی برای برنامه های 22بهمن و9دی تاکید کرد برنامه ها باید به گونهای باشد که مردم به حضور پای صندوق های رای تشویق شوند ،همچنین رضوانی در همایش روحانیون به مناسبت وقف با اشاره به اینکه در ماه های آینده با انتخابات مجلس روبرو هستیم گفت:امروز حفظ وحدت در درون نظام از اوجب واجبات است اولین وظیفه ما حفظ وحدت می باشد .
فرماندار خمینی شهر گفت:در این دوره انتخابات هرکس که به تائید شورای نگهبان رسید و توسط مردم انتخاب شد به عنوان نماینده مردم خمینی شهر مورد حمایت است. وی در یک اقدام عملی به عنوان ریاست هیات اجرایی انتخابات شهرستان اقدام به برگزاری انتخاباعضای هیات اجرائی انتخابات در شهرستان خمینی شهر نمود
به گزارش فرصت آنلاین از بین 23 نفر از افراد واجد صلاحیت شرکت کننده در این انتخابات، هشت نفر از معتمدان و مسئولان شهرستان به عنوان اعضای اصلی هیات اجرائی انتخابات خمینی شهر برگزیده شدند .
احمد رضوانی اسامی منتخبین رابه ترتیب کسب آراء سید علی مجیدی، محمدعلی روح الهی، اکبر مجیری، حجت الاسلام علی جمالی ،علی اصغر حاج حیدری، علی رضای و مرتضی جلالی اعلام نمود.وی افزود: پنج نفر از معتمدان و اعضای شوراهای شهر و روستا نیز به عنوان اعضای علی البدل این هیات برگزیده شدند.
لازم به یاد آوری است:انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان در هفتم اسفند سالجاری برگزار می شود.