جعل اسناد ازکرج تا خمینی شهر

ارسال در قضایی و انتظامی

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی کرج از دستگیری ۹ نفر در پرونده آزادی زندانیان با جعل اسناد کم ارزش و ارزش گذاری میلیاردی آنها خبر داد.

به گزارش فرصت آنلاین پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از خبرگزای صدا وسیما، شاکرمی گفت: این باند با فعالیت گسترده جاعلانه در شهرهای تهران، اصفهان، خمینی شهر، مشهد و کرج، زمینه سازآزادی برخی زندانیان شده بودند.
وی افزود: در یکی از این موارد کارشناسی رسمی سندی را 12 میلیارد تومان ارزش گذاری کرده بود ولی پس از تحقیقات مشخص شد که ارزش واقعی آن حدود 200 میلیون تومان است و فردی که سند برای او گذاشته شده بود، پس از آزادی از کشور فرار کرد.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی کرج گفت: متهمین برای این گزارش خلاف واقع، حدود 800 میلیون تومان از خانواده زندانی رشوه دریافت کرده اند.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی کرج، با اشاره به نفوذ این افراد در زندان ها و شناسایی زندانیان نیازمند وثیقه، گفت: برخی از کارشناسانی که چنین اقداماتی را انجام داده اند، دستگیر شده اند.

وی افزود: این کارشناسان رسمی عضو کانون کارشناسان با ارتکاب جرم گزارش خلاف واقع، که حکم کلاهبرداری دارد، مجرم شناخته شده اند و در حال تلاش برای دستگیری همه عوامل دخیل در این پرونده هستیم.

گفتنی است خبر مستقلی در تایید ویا تکذیب این خیر  از سوی مسولین شهرستان انتشار نیافته است.