پلمپ 162 حلقه چاه غیرمجاز در استان اصفهان/ اختصاص شعبه خاص برای رسیدگی سریع به موضوع

ارسال در قضایی و انتظامی

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: از ابتدای سال 94 تاکنون 162 حلقه چاه غیر مجاز در استان اصفهان پلمپ شده است.
به گزارش فرصت آنلاین «احمد خسروی وفا» در گفت€Œوگو با خبرنگار حقوقی قضایی خبرگزاری میزان اظهار کرد: با توجه به کمبود بارش در استان اصفهان در چند سال اخیر و همچنین حفر چاه €Œهای غیرمجاز توسط افرادسودجو و برداشت€Œ های غیر مجازی که از چاه€Œ های سطحی انجام شده بود، دادگستری استان اصفهان موضوع را در دستور کار خود قرار داده است.


وی ادامه داد: با پیگیری €Œهای انجام شده و همکاری دادستان€Œ ها در 17 حوزه قضایی استان اصفهان، دستگاه قضایی اقدام به پلمپ چاه €Œهای آب غیر مجاز کرده و با این موارد برخورد می€Œ کند.


خسروی وفا خاطر نشان کرد: در سال گذشته تعداد 178 حلقه و از سال 94 تاکنون 162 حلقه چاه€Œ غیر مجاز که توسط افراد سودجود برداشت شده بودند، پلمپ گردیدند.
وی افزود:تعطیلی چاه€Œهای غیرمجاز در شهرستان های برخار، مبارکه، اصفهان، نائین، گلپایگان، شهررضا، اردستان، نطنز، چادگان، نجف آباد، فلاورجان، دهاقان، کاشان، فریدون شهر، خمینی شهر و آران و بیدگل انجام شده است.

 

رئیس کل دادگستری استان اصفهان افزود: با توجه به اهمیت موضوع چاه €Œهای غیرمجاز در حوزه قضایی استان با هماهنگی€Œ هایی که با روسای دادگستری انجام شده یک شعبه خاص در راستای رسیدگی به این موضوع اختصاص یافته است.


خسروی وفا در پایان گفت: به دلیل کمبود آب €Œهای زیرزمینی و کمبود آب و بارندگی، دستگاه قضایی با کسانی که به دنبال برداشت€Œهای غیرمجاز هستند به شدت و قاطعانه برخورد می€Œ کند.