دستگيري قاچاقچيان منابع طبيعي با 100تن چوب و ذغال بلوط

ارسال در قضایی و انتظامی

با تلاش كارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي استان اصفهان دو نفر كه به صورت غير مجاز اقدام به قطع درختان بلوط كرده و پس از تبديل به ذغال آنها را به فروش مي رساندند دستگير شدند.


به گزارش پايگاه خبري پليس، رئيس پليس آگاهي استان اصفهان با اعلام اين مطلب عنوان داشت: در پي كسب خبري مبني بر اينکه افرادي فرصت طلب در محدوده پل قره استان چهارمحال و بختياري اقدام به قطع درختان بلوط كرده و چوب ها را به شهرستان خميني شهر منتقل و پس از تبديل چوب ها به زغال آنها را در بازار داخلي به فروش مي رسانند، موضوع در دستور کار كارآگاهان اين اداره قرار گرفت.


وي افزود: كارآگاهان پس از انجام تحقيقات وسيع و اطمينان از درستي موضوع با هماهنگي مقام قضايي و با همکاري کارشناسان اداره منابع طبيعي استان اصفهان و عوامل پليس آگاهي شهرستان خميني شهر طي يك عمليات غافلگيرانه از انبار نگهداري چوب ها بازرسي به عمل آوردند.


اين مقام انتظامي بيان داشت: در نتيجه اين عمليات بيش از 90 تن چوب بلوط و بيش از سه تن زغال بلوط به ارزش تقريبي يك ميليارد ريال كشف شد.
سرهنگ خسروي بيان داشت: در اين زمينه دو نفر متهم اهل و ساکن کوشک دستگير و با تشکيل پرونده جهت ادامه رسيدگي به مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند.