اخبار کوتاه انتظامی

ارسال در قضایی و انتظامی

entezami- اجراي طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر

- انهدام کارگاه تولید آلات و ادوات مصرف مواد مخدر

 

- دستگیری حاملان سلاح های سرد

 

اجراي طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر

طی سه هفته گذشته طرح پاکسازی مناطق آلوده در شهرستان خمینی شهر بار دیگر با بکارگیری تمامی امکانات و تجهیزات فرماندهی انتظامی شهرستان به اجرا گذاشته شد.

فرمانده انتظامي خميني شهر در اين باره گفت: با اجرای این طرح مأموران انتظامی شهرستان موفق به کشف و ضبط 77 کیلو و 548 گرم انواع مواد مخدر شدند. این مقام انتظامی تصریح کرد، در این رابطه تعداد 67 نفر شناسایی و دستگیر و مأموران پلیس اطلاعات و امنیت اخلاقی شهرستان موفق به کشف تعداد 489 دستگاه و قطعه تجهیزات دریافت از ماهواره گردیدند و همچنین با اجرای دو مرحله طرح تعداد 180 نفر از اتباع بیگانه را شناسایی و به اردوگاه های اتباع بیگانه تحویل نمودند. گفتنی است متهمان دستگیر شده در این طرح به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

 

انهدام کارگاه تولید آلات و ادوات مصرف مواد مخدر

در همين راستا، مأموران کلانتری 14 موفق به کشف و ضبط بیش از 100 عدد آلات و ادوات مصرف مواد مخدر شدند. «حسین -س » و «علی - ک» در یک عملیات غافلگیرانه شناسایی و دستگیر شدند. همچنين مأموران موفق به شناسایی و دستگیری یکی از اراذل و اوباش بنام در درچه شدند. «امیر -  ز» به دنبال گزارشات مردمی مبنی بر انجام شرارت و بر هم زدن نظم و امنیت در سطح چند محله شهر درچه دستگير شد.

 

دستگیری حاملان سلاح های سرد

در تداوم اجراي طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، 360 قبضه انواع سلاح های سرد نظیر چاقو، قمه و قداره كشف و از حاملان سلاح های سرد انواع مواد مخدر و مقادیری مشروبات الکلی و 19 دستگاه موتور سیکلت كشف و توقيف شد.