اسامي محكومان اعدامي جنايت باغ خمینی‌شهر اعلام شد

ارسال در قضایی و انتظامی

ansariرئیس کل دادگستری استان اصفهان با اعلام اینکه چهار متهم حادثه خمینی شهر ساعت 6 صبح فردا چهارشنبه در پارک بهشت این شهر به دار مجازات آویخته می‌شوند گفت: چهار متهم ردیف اول پیش از این نیز دارای سوابق مختلف کیفری همچون تجاوز به عنف و آدم ربایی بوده اند.

به گزارش مهر، غلامرضا انصاری صبح سه شنبه در مورد هویت متهمان حادثه خمینی شهر گفت: متهم ردیف اول عباس 24 ساله و مجرد است که دارای دو سابقه کیفری آدم ربایی در سال 83 و رابطه نامشروع در سال 87 است. متهم ردیف دوم رجب علی معروف به علی سیاه مجرد و 23 ساله دارای سابقه کیفری به اتهام قدرت نمایی با چاقو و شرب خمر است.

وی ادامه داد: متهم ردیف سوم اصغر 20 ساله و مجرد نیز دارای سابقه کیفری به اتهام رابطه نامشروع، قدرت نمایی با قمه و شرب خمر است. متهم ردیف چهارم و اخرین اعدامی نیز منصور 24 ساله است که دارای سابقه کیفری به اتهام آدم ربایی در سال 84 است.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان تاکید کرد: حکم اعدام این 4 متهم درتاریخ دهم مهر در شعبه 32 دیوان عالی کشور عینا تائید و پس از استیذان رئیس قوه قضائیه ساعت 6 صبح فردا در پارک بهشت خمینی شهر اجرا می شود.

انصاری تصریح کرد: متهمان به اتهام حبس غیرقانونی و آدم ربایی به 28 سال زندان و 74 ضربه شلاق محکوم شدند.

وی در مورد احکام سایر متهمان این پرونده گفت: جواد و روح الله متهمان ردیف 5 و 6 به 28 سال زندان و 74 ضربه شلاق محکوم شدند این درحالی است که پرونده تجاوز آنها مفتوح است. غلامحسین متهم ردیف هفتم نیز از اتهام تجاوز تبرئه اما به اتهام آدم ربایی به 5 سال حبس و سرقت مقرون به آزار به 3 سال حبس و 74 ضربه شلاق محکوم شد.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان افزود:  مجید و حسن متهمان ردیف 8 و 9 نیز از تمامی اتهامات تبرئه شدند. این در حالی است که متهمان ردیف 10 و 11 دستگیر اما متهمان ردیف دوازده، سیزده، چهارده و پانزده همچنان فراری هستند.