آغاز محاكمه متهمان / جانيان بزودي مجازات مي شوند

ارسال در قضایی و انتظامی

ansari

رئيس دادگستري استان اصفهان از آغاز محاكمه متمان جنايت باغ خبر داد. 'غلامرضا انصاري'  تعداد متهمان اين پرونده را 16نفر اعلام كرد و افزود: بدستور رئيس قوه قضاييه پرونده متهمان بطور فوق‌العاده در شعبه 18 دادگاه كيفري استان برسي و پنجشنبه هفته گذشته اولين جلسه رسيدگي به اتهامات متهمان آغاز شد.

 

به گزارش خبرگزاري جمهوري اسلامي، وي با بيان اينكه رسيدگي به اين پرونده به دليل مسايل منافي عفت غير علني برگزار مي شود،ا ظهار داشت:متهمان در دادگاه به جنايت خود اعتراف كردند ‌و بزودي حكم آنان بدون هيچگونه اغماضي صادر مي شود.
وي افزود: هر فردي كه به حريم خصوصي مردم وارد شود،عملش غيرقانوني، غيرشرعي و ناپسند است و بايد با آنان برخورد قاطع صورت گيرد تا براي افراد ساده لوح و يا شرور و شياد و متجاوزان به حريم خصوصي عبرت شود.
رئيس كل دادگستري اصفهان بابيان اينكه چند تن از متهمان اين پرونده داراي سوابق شرارت و قمه كشي هستند، گفت :با اين وجود در هيچ حالتي كسي حق تعدي به حريم خصوصي ديگران راندارد و افراد در محيط و حريم خصوصي خود آزاد هستند.
به گزارش خبرنگار ايرنا، سوم خرداد ماه سالجاري،عده اي ازافراد شرور و متجاوز نيمه شب با ورود به يك ميهماني خصوصي خانوادگي در يكي ازباغات اطراف شهرخميني شهر درمحدوده غربي اصفهان،مردان حاضر در اين ميهماني را حبس كردند و با انتقال زنان به محلي ديگر به آنان تجاوز به عنف كرده و متواري شدند كه تاكنون 10 نفر در اين ارتباط دستگير شده اند.