سردار كرمي: پليس در آستانه دستگيري مجرمان بود اما.../اگر از ابتدا شفاف اطلاع رساني كرده بوديم تناقض ها اينقدر نبود/قربانيان 13 يا 14 نفر؟!

ارسال در قضایی و انتظامی

karami3فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه اظهارنظرهاي غيركارشناسانه و برانگيخته شدن خشم مردم براي برخورد با متجاوزان حادثه خمینی شهر، سرنخهاي پليس را برای دستگیری این افراداز بین برد، گفت:اگر پلیس در این زمینه شفاف عمل کرده بود، حرف و حدیث ها آنقدر زیاد و متفاوت نبود.

سردار حسن كرمي در نشست خبری خود با اصحاب رسانه اظهار داشت: تعداد ۷ مرد و ۶ زن در این میهمانی خانوادگی حضور داشته و تنها برای تفریح به این باغ آمده بودند. اين آمار در حالي بيان مي شود كه دادستن خميني شهر در گفتگو با پايگاه خبري عبرت تعداد مهمانان باغ را 14 نفر اعلام كرده است. [اينجا] کرمی در ادامه گفتگو با اصحاب رسانه در اصفهان كه گزارش آنرا خبرگزاري ايمنا منتشر كرده است با بیان اینکه وقوع این جنایت سازمان یافته نبود، عنوان کرد: دو نفر از اعضاي اين جمع از اقليت هاي مذهبي بودند، اين در حالي است كه روزنامه ايران در شماره روز سه شنبه 24 خردادماه خود تعداد اقليت هاي مذهبي اين جشن را به نقل از سردار كرمي 3 نفر اعلام كرد! [اينجا] سردار كرمي با بیان اینکه دیوارهای این باغ کوتاه، غیرایمن و کاه گلی بودند، خاطرنشان ساخت: این شرایط راه ورود را برای این افراد آسان و زمینه انجام جرم را مهیا تر نموده است. وی از دستگیری ۵ نفر از این مجرمین و مظنون شدن به ۲ نفر دیگر خبر داد و افزود: پلیس در آستانه دستگيري کلیه مجرمین این حادثه بود اما متاسفانه اظهارنظرهاي غيركارشناسي و برانگيخته شدن خشم مردم براي برخورد با متجاوزان، سرنخهاي پليس را از بین برد و كار دستگيري آنها را سخت تر نمود. کرمی با اظهار نارضایتی از این اظهار نظرهای بیجا، گفت: برخی از اظهار نظرها مجرمان را هوشیار کرد و کار دستگیری را برای نیروی انتظامی سخت تر نمود. وی با بیان اینکه پلیس استان با جدیت این موضوع را دنبال می کند، یادآور شد: در حال حاضر چهار تیم پلیسی پیگیر مجرمان حادثه خمینی شهر هستند. فرمانده انتظامی استان اصفهان به ضعف اطلاع رسانی در خصوص این حادثه اعتراف کرد و بیان داشت: اگر پلیس در این زمینه شفاف عمل کرده بود، حرف و حدیث ها آنقدر زیاد و متفاوت نبود. کرمی در خاتمه ميانگين سني متجاوزان را از ۲۵ سال به پايين كه بعضي از آنها نيز سابقه شرارت دارند، اعلام کرد.