دستگيري 170 زن و مرد غيربومي در يك پارتي مختلط در درچه

ارسال در قضایی و انتظامی

parti111

در حاليكه ماجراي تجاوز اراذل هنوز خبر مهم رسانه ها و افكار عمومي است دو شب پيش بار ديگر بيش از 170 زن و مرد - همگي غيرخميني شهري - با وضعيتي نامناسب در يكي از باغات خميني شهر مشغول خوشگذراني بودند كه با حضور به موقع نيروهاي انتظامي و امنيتي دستگير شدند.

اين دومين بار طي دو ماه گذشته است كه افراد غيربومي با حضور در باغات خميني شهر به برپايي مجالس رقص و پايكوبي مي پردازند و دستگير مي شوند.

چند هفته قبل بود كه 50 دختر و پسر با وضعي نامناسب در يكي از باغات خميني شهر دستگير شدند كه معلوم شد همگي غيربومي هستند.

در همين حال و به دنبال كشف اين پارتي تازه، نهادهاي مسئول امر ساماندهي و نظارت بيشتر بر باغات خميني شهر را در دستور كار خود قرار داده اند.

در اين باره فرماندار خميني شهر بیان داشت: به دنبال اعلام گزارش مردمي و شهيد پرور شهر درچه مبني بر برپايي يك پارتي شبانه مختلط  دريكي از باغات بلافاصله با كسب دستور مقام قضايي طي يك عمليات مشترك نيروهاي امنيتي و انتظامي با برگزار كنند گان و شركت كنندگان اين محفل شبانه برخورد شد.حمد حقيقي با اشاره به حوادث و جرائم اتفاق افتاده در 3 هفته گذشته در يكي از باغات خميني شهر گفت:در اين پارتي شبانه 111نفر زن و 62  نفر مردشركت داشتند.

وي  افزود : برگزاري اينگونه مراسمات علاوه بر جريحه دار شدن عفت عمومي و ايجاد نارضايتي در بين مردم مذهبي شهرستان موجب گسترش ناهنجاري هاي اجتماعي در جامعه مي شود .

فرماندار خميني شهر در ادامه گفت : شركت كنندگان اين مراسم پس از اخذ تعهدات لازم و طي مراحل اوليه همگي آزاد گرديدند و در اين رابطه با برگزار كنندگان و مالكين اين باغ به صورت قانوني برخورد قضايي به عمل خواهد آمد .

وي با اشاره به لزوم حفظ فضاي مذهبي شهرستان خميني شهر گفت : برگزاري هرگونه و هر نوع مراسمات و محافل غير رسمي و غير اخلاقي فاقد مجوز در باغات شهرستان ممنوع مي باشد .

شايان ذكر است در اين مراسم مقداري مشروبات الكلي و لوازم و ادوات لهو و لعب جمع آوري و تحقيقات در اين رابطه ادامه دارد.