همكاري گسترده مردم در دستگيري برخي عوامل واقعه اخير

ارسال در قضایی و انتظامی

imagesموج انزجار مردم متدين خميني شهر از جنايت اخير حدود 10 نفر از اراذل و اوباش ادامه دارد. قشرهاي مختلف مردم در قالب تلفن به دفتر فرصت و دفاتر مسئولان شهرستان، گفتگوي حضوري و مراجعه به دفتر مسئولان و نيز نشريه فرصت، ارسال پيامك، درج نظرات در روي سايت فرصت آنلاين و .... تاثر خود را از اين واقعه اعلام كرده و خواستار دستگيري و مجازات سريع و قاطع عاملان اين جنايت شدند.

 

دعوت برای تجمع روز پنجشنبه و درخواست از مسئولان برای دستگیری و مجازات قاطع مجرمان از دیگر مسائلی است که این روزها در بین مردم رد و بدل می شود. مردم مي گويند محيط باغهاي خميني شهر در ماههاي اخير به حياط خلوت رفتارها، پوشش ها و ارتباطات نامناسب و غيراخلاقي تعدادي از افراد و خانواده هاي غيربومي تبديل شده بود و متأسفانه هشدارها و اعتراضات مردمي نتيجه اي در بر نداشت و اين امر باعث ناامن شدن محيط باغها شده است اما در عين حال هيچ مسئله اي نمي تواند جنايت اخير را كم رنگ جلوه دهد و بايد با مسببان آن برخورد كرد.

در همين حال، خبرهاي موثق حاكي است از همان ساعات ابتدايي انتشار جسته و گريخته اخبار واقعه اخير، مردم بخصوص در يكي از محلات كه منزل برخي از متهمان قرار داشته است براي يافتن آنها، و دستگيري شان به ماموران انتظامي كمك هاي زيادي كرده اند.

گفتني است مسئولان همچنان ارائه اخبار مربوط را به وقت ديگر موكول مي كنند.